اعلام جرم شهروند منچستری بر علیه تیم منچستر یونایتد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیشب در پی باخت تیم سابق فرگی (فرگوسن)، یکی از شهروندان با مرکز پلیس تماس گرفت و اعلام جرم کرد که بیشتر خبرگزاری ها، این تماس تلفنی را پوشش دادند و به آن پرداختند. اینکه یک هوادار تا چه حد نسبت به تیم خود تعصب دارد، یک سوی سکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیشب در پی باخت تیم سابق فرگی (فرگوسن)، یکی از شهروندان با مرکز پلیس تماس گرفت و اعلام جرم کرد که بیشتر خبرگزاری ها، این تماس تلفنی را پوشش دادند و به آن پرداختند.

10اینکه یک هوادار تا چه حد نسبت به تیم خود تعصب دارد، یک سوی سکه است و بسیار هم جالب توجه است و اما اینکه این شهروند برای خودش چنین حقی قائل شده است که از عملکرد ضعیف تیم مورد علاقه خود به پلیس اعلام جرم کند و تقاضای پیگیری داشته باشد، در نوع خود بی سابقه است!

زمانی که خانم اپراتور در فوریت های پلیسی از ایشان سوال می کند که آیا جنایتی رخ داده است؟ ایشان می گوید: بله، منچستر دارد به ساندرلند می بازد و این جرم بزرگی است .منچستر مزخرف شده است و این جرم است.

خانم اپراتور پلیس بریتانیا سعی دارند به ایشان بفهماند که این یک موضوع پلیسی نیست و بهتر است خط را مشغول نسازد.

کاش مردم در هر کشوری این امکان را داشتند تا نسبت به افرادی که در قبال مردم مسئول هستند ولی به وظایف خود درست عمل نمی کنند، شکایت کنند. روی سخنم بیشتر با همین گونه از مشاغل است که در جهان به صنعت تبدیل شده اند، ادبیات اقتصادی خاص خود را ایجاد کرده اند، بخش قابل توجهی از اقتصاد را نیز به خود مشغول کرده اند و بی واسطه یا با واسطه نقش پر رنگی در اقتصاد دارند، کاش مردم بتوانند آنها را به محاکمه بکشانند و اجازه ندهند با احساسات آنها بازی شود.

تیم های قرمز و آبی پایتخت، نمونه بارزی از این نا به سامانی هستند که بخش قابل توجه ای از بودجه ورزش کشور و همچنین وقت و انرژی افراد بسیاری را به خود اختصاص داده اند. چنگ های زرگری مدیر عاملان این تیم ها نیز گوشه ای از زمان رسانه ملی را از آن خود نموده اند. امید است دفتر آقای گودرزی، وزیر محترم ورزش، محلی برای اقامه دعوا بر علیه این نا به سامانی در فوتبال ما باشد.

فوتبالی هایی که بازی هفته پیش منچستر و ساندرلند را از تلویزیون دیده باشند، شهادت خواهند داد که بازی زیبایی بود و فقط نتیجه مورد نظر منچستری ها حاصل نشد. متأسفانه در ایران ما، نه بازی زیبا و نه نتیجه دلخواه تماشاگران حاصل می گردد.

                                                                                        سام سکوتی بداغ

Share