شهردار رشت خبر داد

اعزام ماشین‌آلات شهرداری رشت به صومعه‌سرا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت افزود : برای کمک رسانی به هم استانی های عزیز ، چند دستگاه گریدر و لودر به شهرستان صومعه سرا اعزام کردیم تا در این راستا خدمتی هر چند کوچک انجام پذیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در ششمین نشست ستاد حوادث غیر مترقبه شهرداری رشت محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت گفت : فعالیت های شما همکاران به لحاظ اینکه شهرداری ها همواره جهت ارائه خدمات در راس هرم هستند ، نمود بسیاری دارد ، مدیران ما خیلی از ذهنیت ها را تحت تاثیر قرار داده اند و رضایت شهروندان را به همراه آورده اند.

khalili14شهردار رشت تصریح کرد : ما باید اعتبار و اعتماد به مجموعه را پاس بداریم و سعی نماییم آرامش در بین مردم را تداوم بخشیم.

وی افزود : برای کمک رسانی به هم استانی های عزیز ، چند دستگاه گریدر و لودر به شهرستان صومعه سرا اعزام کردیم تا در این راستا خدمتی هر چند کوچک انجام پذیرد.

شهردار رشت گفت : باید با ادبیات ذهن شهروندان را به آرامش برسانیم و با فرهنگ برنامه ریزی و کنترل نیرو در زمان بارش برف ، جلب رضایت مردم را موجب گردیم.

وی افزود : ما باید قدردان زحمات همکاران مان باشیم و به این تیم مدیریتی که خالصانه تلاش می نمایند ، بها داده و آنها را حفظ نماییم

مهندس بهارمست معاون خدمات شهری گفت : مجموعه شهرداری ثابت کردند که نیروی روزهای سخت هستند ، بی شک مردم قدردان زحمات هستند و همت وافر و تلاش بی وقفه همکارن مان را مشاهده می نمایند پس باید با تمام توان همت نماییم.

همچنین شهردار رشت به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی و معاونین شهرداری در دیدار با ریاست بیمارستان پورسینا با اشاره به وضعیت و شرایط جوی استان طی چند روز اخیر به لحاظ بارش برف گفت : سعی نمودیم با فعالیت مجدانه ، بر اساس هماهنگی و برنامه ریزی های اصولی با حضور فعال در سطح شهر و نقاط حساس مشکلات را به حداقل برسانیم.

poor-rashtشهردار رشت افزود : اظهارات شهروندان حاکی از رضایت مندی وضعیت شهر رشت بود و این عدم نگرانی که در رفتار شهروندان دیده می شود ، صحنه خوشایندی به ارمغان آورده که خستگی را از تن زحمت کشان مجموعه مدیریت شهری زدوده است.

در ادامه کاظمی نائب رییس شورای اسلامی شهر رشت گفت : با مدیریت زمان و نیروی انسانی و تلاش همکاران شهرداری که بدون استرس پای کار بودند و با نگاه راهبردی و استفاده از تجارب ارزنده شان ، توانستیم شور و نشاط را در شهر رشت حاکم نماییم .

وی خطاب به رییس بیمارستان پورسینا با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره مجسمه های برفی در بوستان ملت فضای شادی را در شهر رشت ایجاد نمود گفت : وقتی همکاران شما در محوطه بیمارستان نیز مبادرت به ساخت مجسمه های برفی می نمایند شایسته تقدیر می باشد و برای مردم بسیار با ارزش می باشد.

دکتر یوسف زاده رییس بیمارستان پورسینا نیز نقش آفرینی شهرداری در شهر را ضروpoor-rashtری دانست و گفت : هر اتفاقی در شهر ، به شهرداری باز می گردد و در مقوله سلامت هم شهرداری نقش مناسبی را ایفا می نماید.

وی افزود : از مجموعه شهرداری به لحاظ مدیریت مناسب حوادث در زمان بارش برف اخیر قدردانی می نمایم ، شهرداری همیشه باید آماده باشد تا در چنین مواقعی غافلگیر نشود و در این راستا آموزش مردم نیز بسیار قابل اهمیت است که به لطف زحمت کشان شهرداری ، شرایط در این برف عادی بود.

وی تصریح کرد : کشور ما جزو حادثه خیز ترین کشورهای جهان می باشد که با برنامه ریزی می توان جهت به حداقل رساندن آسیب ها همت نمود.

Share