فرمانده انتظامی گیلان

اعتیاد عمده‌ترین دلیل سرقت/تغییر در ارائه خدمات پلیس ملموس باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار ابراهیم قائد رحمتی در دهمین کمیسیون مبارزه با سرقت، اظهار کرد: آگاه شدن از آسیب‌ها می‌تواند زمینه ساز مسدود شدن راه‌های انجام سرقت در جامعه باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار ابراهیم قائد رحمتی در دهمین کمیسیون مبارزه با سرقت، اظهار کرد: آگاه شدن از آسیب‌ها می‌تواند زمینه ساز مسدود شدن راه‌های انجام سرقت در جامعه باشد.

rahmatiوی با اعلام اینکه احتمال آسیب برای همگان متصور است، افزود: شناساندن آسیب‌ها برای آحاد جامعه نیاز بوده و برای رفع آن نیز باید اقدام لازم انجام شود.

فرمانده انتظامی گیلان، آگاه شدن مردم از آسیب‌ها را از ضروریات انجام کار فرهنگی دانست و بیان کرد: همه ما برای ارتقاء سطح آگاهی مردم مسئولیم.

قائدرحمتی آگاه شدن مردم از آسیب‌ها را  زمینه همراهی مردم با پلیس اعلام و تصریح کرد: باید در انجام کارهای فرهنگی دقت خود را بالا برده و آسیب‌ها را به صورت دقیق به مردم بشناسانیم.

وی رمز موفقیت پلیس را در کاهش از آسیب‌ها اقناع سازی مردم اعلام و خاطرنشان کرد: امنیت مورد پسند همه بوده و مردم نیز خواهان ارتقاء آگاهی برای حفظ اموال خود است.

فرمانده انتظامی گیلان با اعلام اینکه با قبول اشکال می‌توان آسیب‌ها را یافت و پیشرفت کرد، گفت: دقت و تیز بینی باید در رئوس کار پلیس قرار گیرد و در این صورت می‌توان با رفع نقاط ضعف، نقاط قوت را در جامعه تقویت نمود.

قائدرحمتی وجود آسیب را تنها به مسائل اجتماعی مرتبط دانستن صحیح ندانست و اظهار کرد:خیلی از ضعفها به ما بر گرددکه باید آنرا برطرف نمائیم .

وی نصب دوربین های مدار بسته را در اصنافی که کالاهای ارزشمندی ارائه می‌کنند ضروری دانست و اعلام کرد: ممکن است مشغله کاری صاحب صنف یا وجود کالاهای ارزشمند در صنف خاص زمینه انجام سرقت را برای افراد مستعد مهیا کند.

فرمانده پلیس گیلان، عتیاد را از عمده دلایل ارتکاب جرم در جامعه نامید و از نیروهای اجرایی خواست در هنگام گشت‌زنی این قبیل از افراد بیشتر مد نظر داشته باشند.

مدیریت کیفیت در نیروی انتظامی از اولویت‌های ناجا است
سردار ابراهیم قائد رحمتی در نهمین جلسه مدیریت کیفیت در نیروی انتظامی، اظهار کرد: نظم، نظافت، زیبایی و تکریم در نیروی انتظامی باید برای همگان مشهود باشد.

وی با اعلام اینکه مدیریت کیفیت در نیروی انتطامی از اولویت‌های ناجا است، افزود: تغییر در ارائه خدمات در پلیس باید ملموس باشد.

 فرمانده نیروی انتظامی گیلان، تصریح کرد: تقویت باورهای دینی می‌تواند الگوی رفتاری مناسب را برای همگان مهیا کند.

 قائد رحمتی، وجود کلاس‌های عقیدتی و اختصاص تجهیزات مناسب در پلیس را نشان از اهمیت ناجا در تسریع در ارائه خدمات اعلام کرد و گفت: با ایجاد خلاقیت‌ها می‌توان فضای مطلوب‌تری برای ارائه خدمات به‌وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه نظم‌بخشی چرخه کار را سهل می‌کند، بیان کرد: تسهیل در ارائه خدمات در پلیس باید روز بروز مشهود باشد.

 رئیس پلیس گیلان، بر باز خوردگیری روند تعالی رفتار در نیروی انتظامی تاکید و تصریح کرد: باید ضعف‌ها را شناخت و آن را به نقاط قوت تبدیل کنیم.

 قائد رحمتی بر سرعت و دقت در تصمیم‌گیری، سهولت و صحت در انجام کار تاکید و خاطرنشان کرد: مجموعه پلیس باید در ارائه خدمات به‌موقع و تکریم ارباب رجوع، از هم سبقت بگیرند.

 وی با اعلام اینکه ایرانیان توانایی پیشرفت در همه زمینه ها را دارند، اظهار کرد: زمینه ارائه توانمندی و خدمات بهتر را بیش از پیش برای پلیس مهیا می‌کنیم./تسنیم

 

 

Share