استاندار گيلان در گفتگوي زنده تلويزيوني با شبکه خبر

از مسئولین کشور می‌خواهم امکانات بیشتری به گیلان ارسال کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در گفتگوی زنده با شبکه خبر با قدردانی از سعه صدر مردم در مقابل مشکلات برف گفت:اگرچه با تلاش فراگیر توانستیم حداقل امکانات را فراهم کنیم، اما تقاضای ما از مسئولان کشوری این است که امکانات بیشتری را در اختیار گیلان قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در گفتگوی زنده تلویزیونی با شبکه خبر با قدردانی از سعه صدر مردم در مقابل مشکلات برف گفت: اگرچه با تلاش و کوشش فراگیر توانستیم حداقل امکانات را فراهم کنیم، اما تقاضای ما از مسئولان کشوری این است که امکانات بیشتری را در اختیار گیلان قرار دهند.
najafi
دکتر محمدعلی نجفی با اشاره به اینکه بارش پنج روزه برف در شهرستان های گیلان ، گفت: ارتفاع برف در شهرستان های استان از ۶۰ تا ۲.۵ بوده است و در مناطق بندرانزلی و رضوانشهر وصومعه سرا و بخشی از چابکسر شاهد ارتفاع بیش از ۲ متری برف بوده ایم .

وی ادامه داد : علی رغم وسعت و حجم سنگین برف، از دو روز قبل از آغازآن ستادهای مدیریت بحران استان فعال شدو جلسات متعددی تا کنون برگزار شد با بسیج همگانی نیروها و امکانات، نیروهای نظامی و انتظامی، هلال احمر راه و ترابری و حتی بخش خصوصی حضور پیدا کردند.

استاندار گیلان افزود : شدت برف آنچنان بوده که بیش از ۲۰۰ ترانس برق از کار افتاد ولی به علت مشکل توزیع در برخی شبکه ها در ساعاتی قطع برق داشتیم ولی با پیگیری در همان روز اول روشن شد در مورد گاز هم هیچ مشکلی تاکنون نداشته ایم .

دکتر نجفی تصریح کرد: خوشبختانه با تاکید رئیس جمهور و وزیر کشور در ارتباط با نان و ارزاق و امکانات اولیه مشکلی نداشتیم و تمام نانوایی های ما روشن بود و حداقل امکانات فراهم شد.

وی با بیان اینکه وسعت برف آنقدر زیاد بوده که راه کمتراز ۵۰ روستا از ۲۵۰۰ روستای استان هنوnajafi1ز مسدود است ، اظهار داشت: در تلاشیم همه راه ها را در کمترین زمان ممکن باز کنیم.

استاندار گیلان با تشکر از سعه صدر مردم در شرایط سختی که وجود دارد گفت : هم اکنون همه راههای اصلی استان هم باز است و حضور میدانی و تلاش فراگیر مدیران باعث شد حداقل امکانات را فراهم کنیم و طی دو روز اینده نیز در تلاشیم بیشتر مشکلات رفع شود.

دکتر نجفی خاطرنشان کرد: از مسئولین کشور می خواهم که امکانات بیشتری را به گیلان ارسال کنند چراکه نیازمند نوسازی ماشین الات و تجهیزات لجستیکی هستیم.

 

Share