طرح جدید رفاهی ویژه فرهنگیان

ارائه کارت فرهنگ ارزاق فرهنگیان با شارژ ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مشاور اقتصادی و رفاهی وزیر آموزش و پرورش از اجرای طرح «فرهنگ» ویژه فرهنگیان شاغل خبر داد و گفت: با شارژ ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان، کارت فرهنگ ارزاق فرهنگیان با تخفیف ویژه ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روح‌اله عالمی ، درباره طرح فرهنگ گفت: در حال حاضر این طرح برای فرهنگیان شاغل اجرا می‌شود و در این طرح یک کارت بانکی از بانک سرمایه برای فرهنگیان صادر می‌شود و هر ماه می‌توانند ارزاق مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های آموزش و پرورش تهیه کنند.

100-84وی با بیان اینکه مبلغ شارژ این کارت هر ماه ۳۰۰ هزار تومان بوده و یک طرح همیشگی است، گفت: در مرحله اول این طرح برای فرهنگیان شاغل اجرا می‌شود و در مرحله بعدی به دنبال اجرای آن برای فرهنگیان بازنشسته نیز هستیم.

به گفته مشاور اقتصادی و رفاهی وزیر آموزش و پرورش، هدف آموزش و پرورش از اجرای این طرح کمک به معیشت معلمان بوده و بر اساس این طرح اقلام پرمصرف از جمله گوشت، مرغ، برنج، قند، شکر و روغن با تخفیف ویژه در فروشگاه‌هایی که در هر منطقه برای آموزش و پرورش تعریف شده، ارائه می‌شود که فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه‌ها، نسبت به تهیه ارزاق اقدام کنند.

عالمی اظهار کرد: در ابتدای این طرح برای معلمانی که عضو صندوق ذخیره هستند، ۱۰۰ هزار تومان کارت‌های فرهنگ شارژ می‌شود و از ماه‌های آینده، ماهانه ۳۰۰ هزار تومان شارژ خواهد شد.

مشاور اقتصادی و رفاهی وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین اخبار بیمه طلایی فرهنگیان نیز گفت: زمانی که اقدامات بیمه طلایی نهایی شد، مدیرعامل و هیات مدیره بیمه ایران تغییر کرد که به علت این همزمانی برنامه و تغییر مدیریت بار دیگر جزئیات بیمه طلایی در دستور کار قرار گرفته که به زودی نتایج آن را اعلام می‌کنیم.

عالمی گفت: از لحاظ خدمات و سقف تعهدات، در حال حاضر با بررسی‌هایی که صورت گرفته، بیمه طلایی به روال گذشته ادامه دارد اما در بررسی مجدد به دنبال ارتقای کیفیت این بیمه هستیم و به زودی خبرهای خوشی را به فرهنگیان خواهیم داد./ایسنا

Share