ادامه بارش برف سنگین و کولاک شدید در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بارش سنگین برف و کولاک شدید در محورهای مواصلاتی رودسر، لاهیجان، سیاهکل، املش، صومعه‌سرا و رضوانشهر راهداران را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  بارش سنگین برف و کولاک شدید در محورهای مواصلاتی رودسر، لاهیجان، سیاهکل، املش، صومعه‌سرا و رضوانشهر راهداران را با مشکل مواجه کرده است.58407

حجت شعبانپور مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اظهارکرد: بارش سنگین برف و کولاک در اکثر محورهای مواصلاتی استان گیلان و پس از گذشت نزدیک به ۷۲ ساعت، همچنان ادامه دارد و راهداران پرتلاش گیلانی بطور شبانه‌روزی در حال بازگشایی جاده‌ها هستند.

وی افزود: بنا به آخرین گزارش وضع هوا که در ساعت ۱۴ عصر امروز دریافت شد، بارش برف شدید و کولاک در محورهای مواصلاتی رودسر، لاهیجان، سیاهکل، املش، صومعه‌سرا و رضوانشهر همچنان به قوت خود باقی و تردد با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

شعبانپور گفت: در محورهای پیربازار به ضیابر، رشت به صومعه‌سرا، صومعه‌سرا به پونل و انزلی به رضوانشهر رفت و آمد به کندی صورت می‌گیرد. هم‌اکنون بیش از ۳۰۷ دستگاه ماشین سواری در راه مانده، به کمک راهداران از برف آزادسازی شدند.

وی تصریح‌کرد: طی ۱۰ ساعت گذشته بیش از پنج تریلی به دلیل عدم استفاده از زنجیرچرخ، باعث مسدود شدن کامل جاده‌های غرب استان علی‌الخصوص فومن – پونل شده که عملیات بازگشایی محورها را با تأخیر مواجه کرده است.

شعبانپور از مردم خواست از مسافرت‌های غیرضروری جدا خودداری کنند./ایسنا

Share