هشدار شركت گاز

احتمال افت فشار یا قطعی گاز در صورت ادامه روند صعودی مصرف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با ورود جبهه هوای سرد به نیمه شمالی کشور، مصرف گاز در برخی از شهرهای حاشیه دریای خزر به مرز هشدار رسیده است و مسئولان شرکت‌های گاز استانی از احتمال قطع و یا افت فشار گاز شهری در برخی از استان‌های حاشیه دریای خزر خبر داده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  با ورود جبهه هوای سرد به نیمه شمالی کشور، مصرف گاز در برخی از شهرهای حاشیه دریای خزر به مرز هشدار رسیده است و مسئولان شرکت‌های گاز استانی از احتمال قطع و یا افت فشار گاز شهریgaz در برخی از استان‌های حاشیه دریای خزر خبر داده اند.

سید جلال نورموسوی مدیرعامل شرکت گاز گیلان هم با اعلام اینکه برای جلوگیری از کاهش افت فشار و قطع گاز در برخی نقاط شهروندان در مصرف این نعمت الهی صرفه‌جویی کنند، تبیین کرد: با توجه به بارش شدید برف در بسیاری از نقاط گیلان، گاز مورد استفاده مردم به صورت عادی تأمین شده است.

گاز نیروگاه‌های رودبار و پره‌سر قطع شد

فردین چراجی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان هم با بیان اینکه میزان عرضه سوخت مایع در سطح این استان حاشیه دریای خزر با افزایش مصرف گاز افزایش یافته است، از قطع ورود گازوئیل از مسیر اردبیل به دلیل مسدود شدن راه خبر داد و گفت: روزانه ۵۰۰ هزار لیتر سوخت از کشتی پهلو گرفته در نوشهر به گیلان حمل می‌شود.

وی همچنین از قطع گازرسانی به نیروگاه‌های سیکل ترکیبی رودبار و پره‌سر از ظهر امروز خبر داد و افزود: سوخت مایع مورد نیاز نیروگاه ه یا برق تامین شده است./مهر

Share