نامه نمایندگان گیلان به رئيس جمهور

آقای رئیس جمهور نگذارید خاطره تلخ برف ۸۶ بار دیگر تکرار شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایندگان استان گیلان در پی بارش برف سنگین در این استان نامه‌ای به حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی نوشتند.

namyandeganبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایندگان استان گیلان در پی بارش برف سنگین در این استان نامه‌ای به حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی نوشتند.

متن نامه به شرح زیر است:

محضر محترم رئیس‌جمهور معزز

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی زید عزه

 سلام علیکم

احتراما به استحضار می‌رساند بارش سنگین و کم سابقه برف در استان گیلان در سه روز اخیر که هم اکنون نیز ادامه دارد خسارات فراوانی به جا گذاشته است مخصوصا در غرب و شرق گیلان بسیاری از راه‌ها یا مسدود شده است یا اینکه عبور و مرور به علت عدم برف‌روبی به سختی و به کندی صورت می‌گیرد برق و نیز آب بسیاری از مناطق آسیب دیده به خوبی جریان ندارد و بعضا قطع شده است ساختمان‌های دولتی و غیردولتی زیادی فرو ریخته است، سردرختی‌های زیادی از بین رفته است.

مردم بعضی از روستاها و نیز دام‌های آن‌ها در محاصره کامل برف هستند ارتفاع برف در بعضی از مناطق به حدود دو متر می‌رسد تقاضا دارد گزارشی از واقعیت موجود به استحضار جنابعالی برسد مسئولین استان گیلان شبانه روز در جهت رفع مشکلات هستند ولی ابزار لازم را ندارند نه اعتبار ویژه منظور شده است و نه امکاناتی داده شده است. ماشین آلات از قبیل لودر و گریدور و بولدزور بسیار بسیار کم است. برف سنگین ۸۶ خاطره تلخی در ذهن مردم می‌باشد چون هنوز هم خسارات وارده جبران نشده است انتظار دارد همان طوری که مردم متوقع هستند دستور فرمایید به صورت فوری جهت رفع خرابی‌ها اقدامات لازم را مسئولین مبذول دارند ماشین آلات راهسازی و اعتبارات اولیه نیاز ضروری است.

اسامی امضا کنندگان این نامه به شرح زیر است:

۱- ناصر عاشوری

۲-ایرج ندیمی

۳-مهرداد بائوج لاهوتی

۴-غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی

۵-صفر نعیمی‌رز

۶- حمیدرضاخصوصی‌ثانی

۷-عطاءالله حکیمی

۸-جبار کوچکی‌نژاد

۹-محمد مهدی رهبری املشی

۱۰-محمد شکری

۱۱-محمد حسین قربانی

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share