آغاز ثبت نام از علاقمندان به تحصیل در حوزه های علمیه گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان گیلان ,ثبت نام از علاقمندان به ادامه تحصیل در حوزه های علمیه استان گیلان آغاز شد. هم زمان با آغاز فصل پذیرش حوزه های علمیه سراسرکشوربرای سال تحصیلی ۹۴- ۹۳ ثبت نام از علاقمندان به تحصیل در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان گیلان ,ثبت نام از علاقمندان به ادامه تحصیل در حوزه های علمیه استان گیلان آغاز شد.

hozeهم زمان با آغاز فصل پذیرش حوزه های علمیه سراسرکشوربرای سال تحصیلی ۹۴- ۹۳ ثبت نام از علاقمندان به تحصیل در حوزه های علمیه استان گیلان نیز آغاز شد.

برادران واجد شرایط برای تحصیل در دوره بلند مدت و کوتاه مدت ۵ ساله (سفیران هدایت) با توجه به شرایط اختصاصی هر دوره، می توانند حداکثر تا ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ با مراجعه به سایت معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور به آدرس اینترنتی http://www.howzeh-qom.ir ضمن اطلاع و آگاهی از شرایط پذیرش حوزه های علمیه سراسر کشور، در این آزمون ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است که در سال تحصیلی آینده، مدارس علمیه امیرالمومنین (علیه السلام) رشت، جلالیه آستانه، ولی عصر (عج) آستارا، قائمیه (عج) انزلی، امام صادق (علیه السلام) تالش، جامع رشت، حاج حسن صالح آباد رشت، امام جعفر صادق (علیه السلام) رودسر، آیت الله بهجت فومن، جامع لاهیجان و صاحب الزمان (عج) لنگرود، آماده پذیرش داوطلبین ورود به حوزه های علمیه می باشند.

Share