آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۳در دانشگاه گیلان برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۳ همزمان با ۶۰ شهرستان بزرگ کشور در روزهای ۱۶ ، ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه در شهرستان رشت و لاهیجان برگزار می شود.  کارت ورودی داوطلبان از روز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۳ همزمان با ۶۰ شهرستان بزرگ کشور در روزهای ۱۶ ، ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه در شهرستان رشت و لاهیجان برگزار می شود.

arshad کارت ورودی داوطلبان از روز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفته است و باجه رفع نقص کارت ورودی داوطلبان در شهرستان رشت در دانشکده علوم ریاضی دانشگاه گیلان و در شهرستان لاهیجان در دانشگاه پیام نور این شهرستان از صبح روز دوشنبه ۱۴/۱۱/۹۲ دایر خواهد بود.

تذکر مهم: شروع فرآیند آزمون برای جلسات صبح ساعت ۸ و برای جلسات بعد از ظهر ساعت ۳۰/۱۴ می باشد.

شایان ذکر است به جهت تسهیل در رفت و آمد داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد،اتوبوسهای شرکت واحد اتوبوسرانی در صبح روزهای آزمون از ساعت ۷ صبح و در عصر روزهای آزمون از ساعت ۱۳.۳۰ از میدان مصلی(توشیبا) آماده انتقال داوطلبان به حوزه های امتحانی می باشند.

Share