آخرین خبرهای برف از زبان فرماندار شفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاعصر سه شنبه فرماندار شفت از روند برفروبی مسیر امامزاده ابراهیم(ع) و همچنین خود این روستا بازدید نمود. فرماندار شفت همچنین با توقف در طول مسیر نیز با مردم گفتگو نمود. لازم به ذکر است که جاده شفت به امامزاده ابراهیم(ع) از صبح سه شنبه بازگشایی شد وتردد جریان دارد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاعصر سه شنبه فرماندار شفت از روند برفروبی مسیر امامزاده ابراهیم(ع) و همچنین خود این روستا بازدید نمود. فرماندار شفت همچنین با توقف در طول مسیر نیز با مردم گفتگو نمود.

لازم به ذکر است که جاده شفت به امامزاده ابراهیم(ع) از صبح سه شنبه بازگشایی شد وتردد جریان دارد.

shaft   ‹‹فرماندارشفت از بازگشایی چندین راه روستایی خبر داد››

جواد شفیعی ثابت٬ از بازگشایی راههای روستایی ماشاتوک؛ کلاشم بالا وپایین؛ کوزه گران؛ ملاسرا؛ مرخال؛ تالش محله؛ نوده؛ نوده پسیخان؛ ذوالپیران؛ خمیران؛ کمسار بزرگ وکوچک؛ دورودخان؛ سله مرزبیجارگاه؛ سایننگاه وملل آب؛ نهزم وکلیسران خبر داد.

همچنان این عملیات در محورهای مختلف شهرستان و در حوزه راههای روستایی تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت.

‹‹مدیرکل صنعت؛معدن وتجارت استان گیلان بافرماندارشفت دیدار کرد››

غروب سه شنبه منتظری؛مدیرکل سازمان صنعت؛معدن وتجارت استان گیلان با فرماندارشفت دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار یکساعته فرماندار شفت نکاتی را پیرامون نحوه توزیع ارزاق عمومی؛پخت نانواییها و مسائل مرتبط در حوزه این سازمان بیان نمود.در این دیدارآقای ساجدی؛رییس اداره اطلاعات شهرستانهای شفت وفومن نیز حضshaft1ور داشتند.

 ‹‹دکترجمشیدی چناری؛رییس شورای اسلامی شهر رشت بافرماندارشفت دیدار کرد››

شامگاه سه شنبه دکتر رضاجمشیدی چناری؛رییس شورای اسلامی شهر رشت با فرماندارشفت دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار که طرفین پیرامون مسائل برف روزهای اخیر و نحوه امدادرسانی و کمک به مردم گفتگو نمودند؛سیدحسین نورانی بخشدار مرکزی شفت نیز حضور داشت.

 

Share