ˈبارانˈ در زیر برف و سرما و در راه بیمارستان متولد شد+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سه شنبه شب مادر ۲۲ ساله تالشی سومین فرزند دختر را به علت دیر رسیدن به بیمارستان در پی بارش برف سنگین در مناطق ساحلی خزر، در جاده تالش به آستارا و در داخل آمبولانس اورژانس به دنیا آورد. این مادر جوان که ˈسمیه جنگلی زادهˈ نام دارد، اسم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سه شنبه شب مادر ۲۲ ساله تالشی سومین فرزند دختر را به علت دیر رسیدن به بیمارستان در پی بارش برف سنگین در مناطق ساحلی خزر، در جاده تالش به آستارا و در داخل آمبولانس اورژانس به دنیا آورد.

zanاین مادر جوان که ˈسمیه جنگلی زادهˈ نام دارد، اسم نوزاد دختر تازه متولد شده خود را به سبب سنخیت با نزول رحمت الهی ˈبارانˈ گذاشته است.

وی که اهل یکی از روستاهای دورافتاده و کوهستانی چوبر تالش است، در اتفاقی نادر هر سه فرزند خود را در مسیر بیمارستان به دنیا آورده است.

این مادر جوان در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بارش برف شدید برف و وجود یخبندان در مسیر جاده را عامل اصلی در دیر رسیدن به بیمارستان و متولد شدن فرزند خود عنوان کرد و گفت: همزمان با احساس درد ، شوهرم با نیسان مرا از جاده کوهستانی روستای ˈدره وارˈ چوبر به سمت جاده اصلی آورد و پس از گذشت دیرزمانی توسط یکی از ماشین های مسافربری مسیر تالش به آستارا به مرکز بهداشتی درمانی بخش لوندویل آستارا منتقل شدیم.

وی اضافه کرد: به علت نبود امکانات زایمان در آن مرکز ، مرا با آمبولانس به سمت بیمارستان شهید بهشتی آستارا روانه کردند که در سه کیلومتری آستارا در داخل همان آمبولانس به صورت طبیعی و با موفقیت وضع حمل کردم.

این مادر جوان در ادامه بیان کرد: خدا را شاکریم که هم اکنون خودم و بچه ام هر دو سالم هستیم و از اینکه سومین فرزند خود را با عمل سزارین به دنیا نیاوردم، خوشحال هستم.

جنگلی زاده افزود: نخستین فرزند دخترم سه سال پیش به دنیا آمد ولی دومین فرزندم هشت ماه پس از تولد به سبب بیماری از دنیا رفت.

وی از برف به عنوان نعمت و برکت الهی یاد کرد و گفت: به خاطر اینکه خداوند دخترم را در برف و باران به ما هدیه داد ، اسم او را ˈبارانˈ گذاشتیم./ایرنا

Share