مدیران عمرانی گیلان بخوانند

گیلان رتبه سوم جاده های مرگ در کشور !!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با آنکه پرترد ترین جاده های کشور در ۳ استان البرز، تهران و مازندران است اما بیشترین حوادث و تلفات جاده ای متعلق به ۳ استان اصفهان، فارس و گیلان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با آنکه پرترد ترین جاده های کشور در ۳ استان البرز، تهران و مازندران است اما بیشترین حوادث و تلفات جاده ای متعلق به ۳ استان اصفهان، فارس و گیلان است.

images (3)

آمارهای ۹ ماهه امسال نشان می دهد بیش از ۲۰هزارو۹۱۶ سانحه در جاده های کشور رخ داده است که به بیانی دیگر می توان گفت هر ۲۰ دقیقه دستِ کم یک حادثه به وقوع پیوسته است.

بر اساس آمار منتشر شده بیشترین وقایع ثبت شده از نوع تصادف با ۱۸۰۷۶ فقره و مشکلات مشاهده شده جاده ای ،گزارش های هواشناسی و کارگاه های جاده ای داشته اند.

گزارش دیگری در این خصوص اعلام می دارد که در ۸ ماهه نخست امسال ۲۳۱ هزار و ۱۷۶ نفر در حوادث رانندگی مصدوم شده اند. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد مصدومان حوادث رانندگی ۲۳۰ هزار و ۷۶۷ نفر بود ۲/۰ درصد بیشتر شده است.

در این بین آمار حوادث جاده ای گیلان بسیار قابل تامل است و علی رغم صرف هزینه های بسیار همچنان در رده های نخست جاده های با حودث بالای کشور قرار دارد

از اینرو با توجه به تعطیلات پایان سال و افزایش مسافرت ها به استان و طبعا افزایش حوادث، انتظار می رود مسئولین مربوطه تدابیر لازم را جهت جلوگیری از افزایش این آمار و کاهش آن اتخاذ نمایند./گیلوند

download images (1) images (2) images (3) images

Share