غيرتي شدن رسايي به خاطر حجت الاسلام هاشمي

یک موی هاشمی را بر کافران شرق و غرب ترجیح می دهم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا من صد بار دیگر هم می‌گویم هاشمی به نظام اسلامی ظلم کرد که وقتی دید فتنه گران ولایت فقیه را هدف گرفته‌اند، چشم‌هایش را بست و سکوت کرد تا به قول خودش احمدی‌نژاد را نابود کند اما غیرتم اجازه نمی‌دهد که ببینم یک اجنبی به همین مسئول خطار کار ما اهانت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  روزنامه تهران امروز در ستون خبرهای ویژه خود نوشت:حمید رسایی نماینده مجلس  درباره رفتار هیات اروپایی با هاشمی‌رفسنجانی و دلیل اعتراض وی به این رفتار اروپایی‌ها گفت: ما به مواضع و کارهایی که آقای هاشمی به‌ویژه در این چند سال و بعد از فتنه سال ۸۸ کرده، انتقاد جدی داریم و بنده ذره‌ای هم در آن تردید ندارم. اگر بازهم از من بپرسند، از نطقی که در ۹ دی پارسال کردم و خانواده هاشمی از من شکایت کردند، دفاع می‌کنم و حاضر به عقب نشینی نیستم اما همین من حمید رسایی یک موی هاشمی را بر این کافران شرق و غرب ترجیح می‌دهم هر چند معتقدم که هاشمی در زمین آنها بازی کرد و در فتنه سال ۸۸ به خودی گل زد.

resaei umb2

من صد بار دیگر هم می‌گویم هاشمی به نظام اسلامی ظلم کرد که وقتی دید فتنه گران ولایت فقیه را هدف گرفته‌اند، چشم‌هایش را بست و سکوت کرد تا به قول خودش احمدی‌نژاد را نابود کند اما غیرتم اجازه نمی‌دهد که ببینم یک اجنبی به همین مسئول خطار کار ما اهانت می‌کند.

رسایی در ادامه این گفت‌وگو با فارس، یکی از دلایل رای نیاوردن اصولگرایان را وجود یکی از کاندیداهای اصولگرا دانست که وابسته به اصلاح‌طلبان بود و افزود: وقتی برخی از احزاب جریان اصولگرایی در انتخابات قبل پشت سر کسی قرار گرفتند که امروز معلوم شده آن فرد با برنامه جریان اصلاح‌طلبی و با هماهنگی آقای هاشمی‌رفسنجانی در رقابت باقی ماند، به نظر شما غیر از این است؟ اگر همان ایام را مرور کنید می‌بینید که برخی از چهره‌های دینی موثر از این فرد هم حمایت می‌کردند! حتی برخی از احزاب اصولگرا دیگران را به دلیل عدم حمایت از این فرد متهم کردند… آقای ولایتی است. او پذیرفته بود که اگر آقای مهدوی‌کنی به او بگوید که کنار بروید، کنار برود اما نرفت.

رسایی در واکنش به گزارش مجلس درباره حادثه ۲۲ بهمن و اشاره به اسم وی در این گزارش نیز گفت: این از جمله دروغ‌های درگوشی است. گزارش آنها این بود که صحبت‌ برخی از سخنرانان مسجد اهل بیت قم عامل تحریک مردم بوده است، که من گفتم اگر اینطور بوده پس حتما سخنان مقام معظم رهبری بیش از ما تحریک‌کننده بوده! چون که ایشان چند روز قبل از آن حادثه در دیدار عمومی با توجه به دعواها و درگیری‌هایی که بین احمدی‌نژاد و آقایان لاریجانی بود، فرموده بودند «اگر کسی اختلافات را به جامعه بکشاند، خائن است»؛ خب وقتی در جلسه استیضاح وزیر کار، آقایان این دعوا را به سطح جامعه کشاندند و آقای احمدی‌نژاد و لاریجانی هر دو مقصر بوده‌اند، طبیعی است که مردم عصبانی و ناراحت می‌شوند و واکنش نشان می‌دهند.

Share