از 40 دستگاه اتومبیل تا iPad و ...

وقتی مدیران احمدی نژاد،حاضر به پس دادن بیت المال نیستند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در شرایطی که هنوز سرانجام هدایای خارج شده از موزه ریاست جمهوری و ماجرای هدیه ۱۶ میلیاردی نهاد ریاست جمهوری احمدی نژاد به دانشگاه احمدی نژاد در آخرین روزهای دولت دهم، مشخص نشده است، شنیده های حکایت از آن دارد که این دست اتفاقات و حوادث مشابه در این زمینه چندان اندک نیست!

ahmadi94به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در شرایطی که هنوز سرانجام هدایای خارج شده از موزه ریاست جمهوری و ماجرای هدیه ۱۶ میلیاردی نهاد ریاست جمهوری احمدی نژاد به دانشگاه احمدی نژاد در آخرین روزهای دولت دهم، مشخص نشده است، شنیده های  حکایت از آن دارد که این دست اتفاقات و حوادث مشابه در این زمینه چندان اندک نیست!

نزدیک به ۴۰ دستگاه اتومبیل مربوط به مدیران نهاد ریاست جمهوری دولت احمدی نژاد با گذشت چند ماه از پایان دولت دهم، همچنان در اختیار این افراد است.

همچنین تعداد زیادی «آی پد» iPad ، سیم کارت و … در اختیار مدیران نهاد ریاست جمهوری است که هنوز به بیت المال بازگردانده نشده است.

این درحالی است که مدتی است، پیگیری ها برای بازپس گیری بدون تنش بیت المال، آغاز شده است.

قابل ذکر است، موارد مشابه – و البته قابل انتشار – توسط مدیران دولت های نهم و دهم در وزارت خانه های مختلف و به اشکال متنوع وجود دارد که در صورت بازگردانده نشدن بیت المال توسط این افراد، «انتخاب» طی هفته های آتی به بخشی از این حوادث کم سابقه اشاره خواهد کرد.

وزیری که ماشین دولت را هم نمی دهد!

پیش از این برخی منابع خبری گزارش داده بودند که « یکی از وزرای دولت احمدی نژاد پس از ادغام چند وزارتخانه و گذشت ۳ سال از پایان مسئولیتش در کابینه دهم، همچنان از امکانات وزارتخانه منحل شده از جمله یک دستگاه پرشیا و یک دستگاه زانتیا به منظور شخصی استفاده می‌کند.»

روزنامه  جمهوری اسلامی نوشته بود: «این فرد نه تنها پس از پایان مسئولیتش امکانات مذکور را به وزارتخانه تازه تأسیس دولت قبل تحویل نداد بلکه در دولت جدید هم از این امکانات استفاده می‌کند و از قرار معلوم حاضر به تحویل آنها نیست. وی در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان حامی مالی گروه خاصی در جریان اصولگرا مطرح بود و در دولت نهم و ۲ سال اول دولت دهم از نزدیکترین افراد به محمود احمدی نژاد و عضو مشهور حلقه نزدیک به وی بود.»/انتخاب

Share