استاندار گيلان در سفر به شهرستان فومن

وظیفه دولت کمک به بخش خصوصی/قلعه رودخان ارزش جهانی دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بسیار بزرگی از طرف بخش خصوصی شکل گرفته است. افزود : وظیفه مدیران دولتی تلاش برای خدمات‌دهی به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای شکوفایی اقتصادی است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  استاندار گیلان ظهر امروز در پایان سفر به شهرستان فومن در جمع خبرنگاران بازدید از پروژه‌های عمرانی، صنعتی و تولیدی را از وظایف مدیران دانست وگفت :وظیفه مسولان است که از بخشهای مختلف حوزه کاری خود سرکشی و به مسائل وخواسته های مردم وبخش خصوصی رسیدگی کنند .

وی با اشاره به بازدید از خط تولید جدید کارخانه نئوپان فومنات اظهار کرد: با پیگیری مسئولان شهرستان و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پروژه بزرگ نئوپان فومن در دست افتتاح است.

najafi85 دکتر نجفی گفت : بیشتر مصرف این کارخانه از ضایعات چوب است که آسیبی به طبیعت نمی‌رساند.

استاندار گیلان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بسیار بزرگی از طرف بخش خصوصی شکل گرفته است. افزود : وظیفه مدیران دولتی تلاش برای خدمات‌دهی به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای شکوفایی اقتصادی است .

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه مسولیت سیستم بانکی در برابر بخش خصوصی فعال و پویا سنگین است افزود : این بخش ها نباید با مشکلات سرمایه در گردش مواجه باشند.

وی خاطرنشان کرد: همه تلاش ما ارتقای سطح معیشت و مردم است و دولت تدبیر وامید نیز تمام تلاش خود را برای ایجاد اقتصاد پویا و فعال به کار گرفته است.

دکتر نجفی برطرف شدن مشکلات بیکاری گیلان را مهم خواند و یادآور شد: گیلان دارای منابع زیادی است که می‌توان از آنها برای رفع نواقص‌ها و کمبودهای بخش اشتغال‌زایی استان بهره‌برداری مطلوب کرد .

استاندار گیلان با تاکید بر حل مشکلات مسکن مهر فومن گفت :مردم اندک ذخیره‌هایی که داشتند را برای مسکن مهر ‌آوردند و باید کاری کنیم تا زودتر صاحب مسکن شوند ودر این بخش بانک مسکن و بخشهای تعاونی بیشتر اهتمام کنند.

وی درباره بازدید از قلعه رودخان هم گفت : این قلعه تاریخی ارزش ملی و جهانی دارد و ما باید برای حفظ چنین آثاری کوشا باشیم. و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید پروژه‌های خود را به گونه‌ای تعریف کنند که آسیبی به بافت تاریخی قلعه‌رودخان و آثار تاریخی نرسد

استاندار گیلان توسعه گردشگری مناطقی مانند قلعه‌رودخان وماسوله را نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دانست و تصریح کرد: د اشتن چنین مناطق گردشگری وبهر ه برداری درست از آن موجب رونق منطقه میشود .

کتر نجفی از پیگیر امام جمعه فومن برای ساخت مصلای نماز جمعه این شهر نیز قدردانی کرد وگفت :بخش از ساخت این مصلی توسط خیرین انجام میشود و قسمتی نیز کمک دولت را میطلبد که ما هم تلاش میکنیم که این کمک ها انجام شود.

 

Share