واکنش وزیر علوم به کارت زرد مجلس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم ختم پدر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد، در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظرتان در خصوص کارت زردی که از مجلس دریافت کردید چیست؟ گفت: چه نظری داشته باشم خوب است؟ سوال حق مجلس است و پاسخ‌گویی […]

majles-faraji-dana3به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم ختم پدر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد، در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظرتان در خصوص کارت زردی که از مجلس دریافت کردید چیست؟ گفت: چه نظری داشته باشم خوب است؟ سوال حق مجلس است و پاسخ‌گویی نیز از وظایف ما محسوب می‌شود و مابقی نیز تصمیم مجلس است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه فکر نمی‌کنید این روند و گرفتن کارت زرد تبدیل به استیضاح شما شود؟ گفت: این تشخیص مجلس است و من در آن ورودی ندارم و این مربوط به مجلس می‌شود.

وزیر علوم در پاسخ به پرسش دیگر در مورد زمزمه‌های تغییر ریاست دانشگاه شریف، گفت: ما هنوز برنامه‌ای برای این دانشگاه نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد دارید رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر را تغییر دهید و شنیده شده که هیئتی از جانب وزارت علوم به این دانشگاه فرستاده شده تا این موضوع بررسی شود؟ خاطرنشان کرد: هنوز گزارشی به دست ما نرسیده و ما برنامه داریم تا پایان دوره هر کدام از روسای دانشگاه‌ها،‌ آنها به ریاست خود ادامه دهند، مگر اینکه خدای ناکرده بحرانی داشته باشیم./تسنیم

Share