عابدینی تهدید کرد همه را یه کمیسیون اصل 90 میکشانم

واکنش ریس گیلانی کمیته انضباطی فوتبال به صحبت های عابدینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دنبال صحبت‌های جنجالی امیر عابدینی، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان، به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دنبال صحبت‌های جنجالی امیر عابدینی، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان، به نکاتی اشاره کرد.

images (1)به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده پس از صحبت‌های امیر عابدینی گفت: با توجه به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در برنامه نود و به دنبال آن در برخی از رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها، فدراسیون فوتبال اعلام می کند که در صورت وجود مدارک و مستنداتی که از سوی ایشان در این برنامه تلویزیونی و سایر رسانه ها اعلام شده است، آماده انجام وظایف قانونی خود و پیگیری امور بوده و علاوه بر آن در صورت وجود ادله، ارکان قضایی فدراسیون این موضوعات را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

امیر عابدینی در روزهای گذشته از وجود فساد در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خبر داده بود. عابدینی همچنین از پیشنهاد فردی در فوتبال به او خبر داده بود که در ازای دریافت یک و نیم میلیارد تومان قصد داشته داماش را به رده ششم جدول برساند.

عابدینی با اشاره به آلودگی‌های فوتبالی خاطرنشان کرد: وقتی آلودگی‌های فوتبالی را دست می‌زنید و می‌بینید کسانی که مساله‌دار هستند، می‌آیند و کارشناس داوری می‌شوند آنوقت معلوم است که در این فوتبال چه خبر است. من حرفهایم را واضح عنوان می‌کنم و تاکید می‌کنم در این فوتبال چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. این همه فریاد می‌کشیم اما وقتی منافع شخصی بر منافع جمع ارجحیت دارد اتفاق خاصی برای پاکسازی آن نمی‌افتد.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه همه چیز از بحث بودجه فدراسیون شروع شده بود عنوان کرد: وقتی آقای کسرایی در تلویزیون می‌آید و بر اشتباه خود در ترجمه یک متن تاکید می‌کند تا مجبور شویم به دارالترجمه رجوع کنیم یا فردوسی پور به سایت فیفا مراجعه کند و باز هم این آقا زیر بار نمی‌رود دیگر چه چیزی باید بگوییم. کسرایی می‌گوید به داماش پول نمی‌رسد این در واقع عناد با ما بوده و به بی نظمی‌های دبیرکل فدراسیون و جبهه‌ای که علیه من راه افتاده باز می‌گردد.

وی در ادامه صحبت‌هایش تاکید می‌کند که فدراسیون فوتبال باشگاه داماش را هدف قرار نداده و ادامه می‌دهد: هدف آنها من هستم البته این را بگویم که من به دلیل این که عضو مجمع هستم می‌توانم این حرف‌ها را بزنم نه از جانب مدیریت باشگاه داماش گیلان. من باید از بودجه سالم دفاع کنم و اگر ناسالم بود آن را مورد انتقاد قرار دهم.

عابدینی افزود: اگر در مجمع این حرف‌ها را نمی‌زدم به من می‌گفتند چرا این حرف‌ها را به بیرون مجمع بردی. آقای تاج به من گفته بود که چرا اسمی از کسی نیاوردی ولی به خدا من اسم را هم مطرح کردم حتی آقایان دهکردی، حسن‌پور، شهبازی و بهروان هم حضور داشتند. من اسم ۷ نفر را به کفاشیان هم دادم. اما وقتی به دنبال سالم سازی نیستند همان آدم‌ها همچنان به فعالیت خود مشغول هستند.

شکایت به مراجع قضایی
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با تاکید بر اینکه این جریان را پیگیری خواهد کرد گفت: من تمام تلاش خودم را به کار می‌گیرم و عیبی ندارد که اصلاح شود یا نه. همین روزها به مراجع قضایی می‌روم و این موضوع را پیگیری خواهم کرد. ما به فوتبال تعهد داریم و باید این کار را انجام دهیم کاری ندارم آقایان چه حرف‌هایی زدند ولی من بیکار نمی‌نشینم و به کمیسیون اصل ۹۰ هم می‌روم، هر جایی که لازم باشد خواهم رفت و دوستان بدانند که این طوری نیست که من از فرصت‌هایی که آنها استفاده می‌کنند با خبر نباشم.

وی در بخش دیگری از گفتگویش با خبرنگار مهر عنوان کرد: من در این قضیه تنها نیستم چون که وجدان جامعه برای سالم سازی باز مانده است. سوال من این است که آیا در برنامه ۹۰ که بحث دایی مطرح شد فردوسی‌پور به جواب خود رسید، آیا وی در موضوع تیم البدر جواب خود را گرفت؟ آیا قضایای مربوط به بازی سپاهان و پرسپولیس به من ربط پیدا می‌کرد؟ فریادهای استقلالی‌ها در خصوص داوری چطور؟ من مثل رویانیان نگفتم که چکمه پلیسی می‌پوشم و همه را می‌گیرم و با خودم میبرم. من حرف‌‎هایم را به خودشان زدم و مشکل این جاست وقتی امیر عابدینی این حرف‌ها را مطرح می‌کند همه آنتن‌ها شروع به کار می‌کند تا ببینند تا کجا پیش می‌رود چون می‌دانند من از خیلی چیزها با خبر هستم.

مخاطب من کفاشیان است
عابدینی در پاسخ به این سوال که آیا مخاطب شما در این جریان نبی است؟ گفت: نه مخاطب من نبی نیست بلکه کفاشیان است. من همه این حرف‌ها را به کفاشیان زده‌ام هر چند ایشان یک فرد متدین و نمازخوان و سالمی است ولی سلامت با جسارت در مدیریت خیلی فرق می‌کند. یک مدیر باید همه جسارت‌ها را داشته باشد تا پلشتی‌ها را پاک کند.

مدیرعامل باشگاه داماش با اشاره به حرف‌های مظفری‌زاده علیه وی عنوان کرد: این آقای محترم داور خوش صورت می‌گوید که من تحمل باخت را ندارم این حرف‌ها مال بازی‌های محلی و آدم‌های کوچک است. من به آدم‌های کوچک و بزرگ باخته‌ام و تو اصلاً نمی‌دانی باخت یعنی چه. مگر به نفت باختیم حرفی زدم یا این همه شکست را در لیگ تجربه کردیم صدایمان درآمد؟ فقط سر داوری شما صدای ما درآمد و من می‌دانستم که از کجا و برای چه منظوری این آقا را برای قضاوت در بازی ما فرستاده بودند.

ماجرای ۱.۵ میلیاردی
عابدینی در خصوص موضوع ۱.۵ میلیاردی که در روزهای اخیر مطرح کرده بود توضیح داد: منظور من آقایان آلبرت و صدقی نبودند من در مصاحبه تلویزیونی تاکید کردم که پیش علیپور و عزیز محمدی بودیم که آن بحث مطرح شده و اصلاً نگفتم که آن فردی که تقاضای پول کرد در فدراسیون حضور دارد. آن فرد مدیرعاملی بود که دیگر در فدراسیون حضور ندارد ضمن این که ماجرای فردی که به دفتر آمد و تقاضای پول کرد تا تیمم را به رتبه ششم در جدول برساند را یک سال پیش به همین دوستان گفتم حتی دو ماه پیش هم بار دیگر تاکید کردم ولی خبری نشد.

وی همچنین گفت: من از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درخواست ملاقات کردم و در آنجا همه حرف‌ها را خواهم زد اصلاً کاری به داماش ندارم و هم در کمیسیون اصل ۹۰ و هم در مراجع قضایی این ماجرا را تا پایان پیگیری می‌کنم و مطمئن باشید خیلی از مسایل پشت پرده در این ماجرا رو خواهد شد. ضمن اینکه رسانه‌ها که دارای آدم های باهوشی هستند و ما را در این موضوع همراهی خواهند کرد.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در خصوص شایعه مذاکراتش با معاون سیاسی رئیس جمهور و نیز اصلاح بودجه فدراسیون عنوان کرد: هیچ ملاقات و گفتگویی با ایشان نداشتم و بودجه را نیز ۱۰ روز پیش اصلاح کردیم و تحویل مهندس مهدی داده‌ایم.

/مهر

Share