آيا 90 اخلاقي رفتار مي كند؟!

نودی که هرگز صد نمی شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ورزشی ها و علل الخصوص فوتبالی ها، شنبه و دوشنبه ها و یا هر شبی که آنتن تلویزیون به برنامه عادل فردوسی پور اختصاص پیدا می کرد، شب درازی را تجربه می کردند. برنامه نود به برگ برنده سیمای جمهوری اسلامی ایران بدل شده بود که مردم را با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ورزشی ها و علل الخصوص فوتبالی ها، شنبه و دوشنبه ها و یا هر شبی که آنتن تلویزیون به برنامه عادل فردوسی پور اختصاص پیدا می کرد، شب درازی را تجربه می کردند. برنامه نود به برگ برنده سیمای جمهوری اسلامی ایران بدل شده بود که مردم را با متن پررنگ و حاشیه کم رنگ تر، پای گیرنده ها میخکوب می کرد.

90اما مدتی است که عادل فردوسی پور دیگر به متن چندان توجهی ندارد، بیشتر به حاشیه می پردازد و به گونه خزنده در این مسیر گام برداشته است. ذایقه بینندگان برنامه نیز تغییر کرده است و اگر برنامه نودی پخش شده و گوشه ای از پلشتی های هفته را پوشش نداده باشد، چندان مورد استقبال شبکه های اجتماعی قرار نمی گیرد و مطبوعات تیتر نودی نمی زنند.

برنامه ای که خود در سیما داد اخلاق گرایی می زند، خلوت دیگری را با بی اخلاقی رسانه ای می کند و زمانی که مسئولین به هر ترفندی از بیشتر نمایان شدن زشتی ممانعت به عمل می آورند، می توان آثار ناراحتی را در چهره درهم رفته مجری برنامه دید. قسمتی از نود مخاطبی از نوع خودش را دارد، زمانی که حرمت برخی از بزرگان ورزشی و سیاسی را وقعی نمی نهد و طرف مقابل برخورد درخوری را نشان می دهد، چهره مجری جنجالی نود دیدنی تر می شود.

بنده شخصا سالها و تا زمانی که نود منحرف نشده بود، بی صبرانه منتظر آغاز این برنامه می نشستم اما دو سالی می شود که نود دیگر پنجاه هم نیست و به دل نمی نشیند!

اینکه دوربین نود در شهرستان ها به دنبال سوژه باشد تا چهره نماینده شهر و فلان مسئول را خراب کند اصلا ورزشی نیست و بهتر است اگر نمی تواند کمکی به ورزش کند، اوضاع را خراب تر نکند.

چه کسی است که نداند دولت قبلی به دلیل موضع گیری های عجولانه و قیم مابانه فردوسی پور بر موضع خود در انتقال تیم ها سرسختی نکرد و پاس را به همدان پاس داد و قس الی هذا؟ چه کسی است که نداند قداست مدیر عامل را در رسانه، آقای فردوسی پور با رو به رو نشاندن آقای عابدینی و باغمیشه آغاز کرد؟ پرسپولیسی ها تخریب چهره پروین و دایی را در این برنامه فراموش نکرده اند! کدام استقلالی است که نداند فردوسی پور اصلا نمی تواند موفقیت قلعه نوعی را ببیند؟ چشمک معروف وی در برنامه سه نفره تخریب قلعه نوعی هنوز در ذهن فوتبال دوستان باقی مانده است.

جریان اخیر قلیان کشیدن بازیکنان هم که در نوع خود جالب است، کافی شاپ و یا هتلی که چنین خبری را رسانه ای کرده است، از نظر قانون می تواند تحت تعقیب قرار گیرد زیرا هرگز اجازه رسانه ای کردن رفتار مشتریان خود را ندارند و هر فوتبالیستی می تواند از این مکان شکایت حقوقی کند.

آقای فردوسی پور بهتر است کمی به حقوق مردم احترام گذاشته و اینگونه آب بر آبروی مردم نبندد، آن هم در رسانه ای که ملی بودن آن همیشه مورد تأکید است.

” سام سکوتی بداغ ”

 

Share