نمایندگان شهرستان‌های مرزی با وزیر کشور دیدار خواهند کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نمایندگان شهرستان‌های مرزی با وزیر کشور در سه‌شنبه همین هفته دیدار می‌کنند. صفر نعیمی رز  ملاقات هیئت اروپایی با نسرین ستوده و پناهی در سفارت یونان را مغایر عرف دیپلماتیک دانست و اظهار داشت: این حرکتی ناپسند و گستاخانه از سوی هیئت اروپایی بود که نشان […]

راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی آستارا هدیه ویژه به مردم این شهر مرزی است

safar naeimiبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نمایندگان شهرستان‌های مرزی با وزیر کشور در سه‌شنبه همین هفته دیدار می‌کنند.

صفر نعیمی رز  ملاقات هیئت اروپایی با نسرین ستوده و پناهی در سفارت یونان را مغایر عرف دیپلماتیک دانست و اظهار داشت: این حرکتی ناپسند و گستاخانه از سوی هیئت اروپایی بود که نشان دهنده این است غربی‌ها قابل اعتماد نیستند و هیئت مذاکره کننده هسته‌ای باید در مذاکرات بسیار مراقب مواظب باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این زمینه ما به دنبال علل و عوامل زمینه‌ساز برای حضور این هیئت پارلمانی هستیم و معتقدیم در این شرایط که جمهوری اسلامی ایران و تیم مذاکره ‌کننده باید با هوشیاری و مراقبت بیشتر اقدام کند چرا به اقدامی دست زده‌اند که مجلس و کمیسیون در جریان نبوده و این مسئله در کمیسیون امنیت ملی در حال رصد و رسیدگی است.

وی با اشاره به دیدار این هفته نمایندگان شهرستان‌های مرزی با وزیر کشور، متذکر شد: دیدار نمایندگان شهرستان‌های مرزی با وزیر کشور سه‌شنبه همین هفته در ساختمان وزارت کشور برگزار می‌شود.

نعیمی‌رز، تصریح کرد: در این دیدار نمایندگان درباره مسائل مرزی کشور از جمله کلاهبرداری، قاچاق و مباحث مربوط به پیله‌و ان با وزیر کشور بحث و گفت‌وگو می‌کنند.

وی در پایان بحث منتفی شدن اخذ روادید برای استان‌های همجوار با کشورهای همسایه و تسهیل در تبادلات اقتصادی را یکی دیگر از موضوعات مورد بررسی در دیدار فردای نمایندگان با وزیر کشور عنوان کرد./فارس

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share