شکری در پاسخ به تغییر فرماندار رضوانشهر گفت:

نماینده نباید در تغییر مسئولان دخالت کند/ فرماندار تغییر نمی کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ,شکری در خصوص تغییر فرماندار رضوانشهر نیز گفت: آقای امام پناهی تازه آمده است و اجازه بدهید حفظ شود. ما سنت های غلط گذشته را باید کنار بگذاریم. چرا این انتظار از نماینده وجود دارد که به محضی که آمد فرماندارها را تغییر دهد

ر صنعت گیلان تصمیم‌گیری به جمع‌بندی درستی نمی‌انجامد، زیرا اشتغال بسیار پایینی دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  محمود شکری در گفتگو با ماسال نیوز، در خصوص برخوردهای اخیر با برخی روزنامه های از سوی وزیر ارشاد گفت: بستن روزنامه ها کار درستی نیست زیرا با سلسله برنامه های آقای روحانی اصلا همخوانی ندارد.

shekari1 وی همچنین گفت: اینکه بگوییم هنرمند ارزشی و غیر ارزشی نداریم باید گفت که چهارچوب ما را دین تعیین کرده است نه فرد. فرد تعیین کننده نیست. دین چهارچوب را مشخص کرده است. اینکه گفته شده هنر مند ارزشی و غیر ارزشی نداریم چنین چیزی درست نیست.

شکری افزود: آقای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم اگر این روش را ادامه دهد عنقریب همان اتفاق که برای وزیر ارشاد فراری افتاد برای ایشان هم اتفاق خواهد افتاد.

نماینده مردم ماسال، رضوانشهر و تالش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته چون ایشان وصل هستند به آیت الله جنتی انشاء الله در این رویه تجدید نظر کنند. آقای جنتی را هنوز به عنوان یک نیروی ارزشی می شناسم. فکر نمی کنم که از خانواده آیت الله جنتی یک نیروی غیر ارزشی بزرگ شود. چون در چنین خانواده بزرگی رشد کرده است یک نیروی ارزشی باقی خواهد ماند.

محمود شکری در خصوص وضعیت پل شاندرمن نیز گفت: در مورد پل شاندرمن مقرر شده است که قلوه سنگ هایی برای جلوگیری از تخریب بیشتر در محل پل ریخته شود تا بصورت موقت از تخریب بیشتر جلوگیری کند تا اقدامات بعدی انجام گیرد.

وی در خصوص تغییر فرماندار رضوانشهر نیز گفت: آقای امام پناهی تازه آمده است و اجازه بدهید حفظ شود. ما سنت های غلط گذشته را باید کنار بگذاریم. چرا این انتظار از نماینده وجود دارد که به محضی که آمد فرماندارها را تغییر دهد. این چه تفکری است. نماینده نباید در تغییر مسئولان دخالت کند. همه از نماینده این انتظار را دارند. برای اینکه در گذشته آبدارچی را هم نماینده تغییر می داد. اینها غلط است. البته دولت که می آید بر اساس سیاست های خودش آدم انتخاب می کند. آقای نماینده هم کمک می کند که اینها برای مردم کار کنند و پاسخگویی و خدمت برای مردم بهتر انجام شود.

وی ضمن رد دخالتش در تغییر رئیس سابق هیأت والیبال شهرستان ماسال گفت: من اصلا در جریان این موضوع نیستم.

Share