نمایش ,نقد و بررسی فیلم جنگ و جنون با حضور فیلمساز در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان فیلم سه گانه جنگ و جنون به نویسندگی و کارگردانی سودابه مرادیان عصر روز نوزدهم دی ماه در رشت به نمایش در خواهد آمد و سپس توسط فیلمساز نقد و بررسی می شود. فیلم سه گانه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان فیلم سه گانه جنگ و جنون به نویسندگی و کارگردانی سودابه مرادیان عصر روز نوزدهم دی ماه در رشت به نمایش در خواهد آمد و سپس توسط فیلمساز نقد و بررسی می شود.

344فیلم سه گانه جنگ و جنون به نامهای میهن ( مستند اول ) ، قصه خاک سوخته ( مستند دوم که در افغانستان تولید شده) و ماشین روز قیامت ( مستند سوم ) طی سالهای ۷۸ الی ۸۸ توسط این فیلمساز جوان نوشته ، کارگردانی و مونتاژ شدهاست.

این فیلم تاکنون موفق به دریافت جوایز بسیاری از جشنواره‌های فیلم فروغ ، کیش ، هامبورگ آلمان، درسدن آلمان، ابنزه اطریش، برنو جمهوری چک و ونکوور کانادا گردیده است و همچنین در جشنواره های هیوستون و سیاتل آمریکا حضوری موفق داشته است.

سودابه مرادیان، متولد ۱۳۵۱ کارگردان، تدوین‌گر و مستندساز ایرانی است. او دانش‌آموختهٔ سینما گرایش تدوین در دانشکده‌ی سینما و تآتر دانشگاه هنر است. وی چند اثر سینمایی و ویدئویی مستند در کارنامه‌ی کاری خود دارد و در چندین جشنواره‌ی داخلی و خارجی شرکت کرده و جوایزی به‌دست آورده است.

مرادیان نویسندگی، کارگردانی و مونتاژ اپیزودهایی از مجموعه همراه ایرانیان ، مونتاژ فیلم سینمایی آفتابگردان‌های وحشی ، نویسندگی، کارگردانی و مونتاژ بخش‌های داستانی مجموعه‌ی ترکیبی نام من فرداست ، تهیه کنندگی و کارگردانی مجموعه مستند زنانی از روستا ، تهیه کنندگی و کارگردانی مجموعه مستند باران برای بقا ، نویسندگی، کارگردانی و مونتاژ فیلم داستانی قافله سالار و … را بر عهده داشته است.

وی همچنین عضو هیأت داوری از طرف انجمن مستندسازان در هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه ، عضو هیأت داوران برای انتخاب بهترین مستند در جشن خانه سینما ، مدیر اجرایی اولین کارگاه آموزش تخصصی مستندسازی ، نایب رییس انجمن مستندسازان سینمای ایران در سال‌های ۱۳۸۸ – ۱۳۸۷ و … بوده است.

فیلم سه گانه جنگ و جنون با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت نوزدهم دی ماه ساعت ۱۶ در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت به نمایش در خواهد آمد.

 

Share