نمایشگاه عکس «در این حوالی» گشایش یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،نمایشگاه عکس «در این حوالی» با آثاری از امین علیزاده در رشت گشایش یافت. نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت از روز شنبه میزبان ۲۴ قطعه عکس در اندازه های ۶۰ در ۴۰ و […]

ShowImage.aspxبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،نمایشگاه عکس «در این حوالی» با آثاری از امین علیزاده در رشت گشایش یافت.

نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت از روز شنبه میزبان ۲۴ قطعه عکس در اندازه های ۶۰ در ۴۰ و ۶۰ در ۹۰ سانتی متر از این هنرمند عکاس خواهد بود.

امین علیزاده متولد ۱۳۶۹ رشت و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته معماری است. وی عکاسی را از سال ۸۶ زیر نظر آرش پور محک آغاز نمود و در حال حاضر عضو انجمن عکاسان شهر رشت می­باشد.

نمایشگاه عکس «در این حوالی» مشتمل بر عکسهای مستند اجتماعی این عکاس است که طی سالهای ۸۶ الی ۹۲ در نقاط مختلف ایران به ثبت رسانده است.

این نمایشگاه که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت و با همکاری انجمن عکس این شهرستان برپا می­شود از ۳۰ آذر لغایت ۵ دی ماه، صبحها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت میزبان علاقمندان به هنر عکاسی خواهد بود.

Share