نمایشگاه خوشنویسی کلک خرامان در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نمایشگاه خوشنویسی کلک خرامان با آثاری از مهسا پتکی از ۲۱ دی ماه در نگارخانه مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه ۲۵ تابلوی خوشنویسی با شیوه خطوط شکسته در ابعاد […]

posterبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نمایشگاه خوشنویسی کلک خرامان با آثاری از مهسا پتکی از ۲۱ دی ماه در نگارخانه مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه ۲۵ تابلوی خوشنویسی با شیوه خطوط شکسته در ابعاد ۳۵ در ۵۰ در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

مهسا پتکی متولد ۱۳۶۲ رشت دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ریاضی کاربردی می باشد. وی آموزش خوشنویسی را تا مقطع عالی زیر نظر استاد رحمان نژاد سپری کرد و هم اکنون زیر نظر استاد حبیب زاده هنرجوی این رشته هنری در مقطع فوق ممتاز می باشد.

پتکی سابقه آموزش خوشنویسی در دانشگاه آزاد اسلامی به مدت ۳ سال را در کارنامه خود دارد. همچنین وی در چندین نمایشگاه گروهی در سال های ۸۱ – ۸۲ – ۸۳ – ۸۷ و ۹۰ شرکت کرده است.

نمایشگاه خوشنویسی کلک خرامان از ۲۱ لغایت ۲۷ دی ماه صبح ها از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برای بازدید علاقمندان دایر می باشد.

 

Share