نعیمی‌رز:فراکسیون رهروان ولایت در آستانه فروپاشی نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفر نعیمی‌رز با بیان اینکه برخی از اعضای فراکسیون رهروان ولایت دانسته و یا ندانسته مطالبی خلاف واقع را عنوان می‌کنند، اظهار کرد: فراکسیون رهروان ولایت با تمام قدرت در حال فعالیت است و طرح مسایل این چنینی تاثیری در روند رو به پیشرفت این فراکسیون ندارد. وی در […]

راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی آستارا هدیه ویژه به مردم این شهر مرزی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفر نعیمی‌رز با بیان اینکه برخی از اعضای فراکسیون رهروان ولایت دانسته و یا ندانسته مطالبی خلاف واقع را عنوان می‌کنند، اظهار کرد: فراکسیون رهروان ولایت با تمام قدرت در حال فعالیت است و طرح مسایل این چنینی تاثیری در روند رو به پیشرفت این فراکسیون ندارد.

naeimiوی در پاسخ به ادعای برخی از اعضای فراکسیون مذکور که رهروان ولایت مدیریت مطلوب خود را ندارد، افزود: فراکسیون رهروان ولایت یک مدیریت پویا و هدفمند را دنبال می‌کند و در جریان طرح‌ها و لوایح و موارد اساسی کشور نقش کلیدی را ایفا می‌کند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس، با تاکید بر اینکه تضعیف فراکسیون رهروان ولایت نوعی بداخلاقی سیاسی است، تصریح کرد: هم‌اکنون در حال رایزنی هستیم تا با تعامل اعضای دو فراکسیون جبهه پایداری و رهروان ولایت را با یکدیگر ادغام کنیم تا شاهد تقویت هرچه بیشتر این دو فراکسیون در قالب یک فراکسیون در مجلس باشیم.

نعیمی‌رز افزود: بنده به عنوان سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت هیچ ضعفی در مدیریت فراکسیون نمی‌بینم و رهروان ولایت تنها فراکسیونی است که با قدرت و شادابی کار خود را انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه برخی از اعضای فراکسیون رهروان ولایت مسایل شخصی را نباید وارد مباحث فراکسیون کنند، بر لزوم وحدت و همدلی هر چه بیشتر اعضای این فراکسیون تاکید کرد.

نماینده آستارا در مجلس، در پاسخ به این سوال که آیا اعضای هیات نظارت بر تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تشکیل شده است، خاطرنشان کرد:
در هفته‌های آتی مجلس اعضای این تیم را مشخص می‌کند.

وی افزود: بعد از تشکیل و معرفی این اعضا، این تیم باید بر اجرای درست آنچه که منویات نظام است، نظارت کرده و برنامه‌هایی که به آنان داده می‌شود را دقیقا اجرایی کند./تسنیم

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share