صفر نعیمی‌رز

نعیمی رز:روباه پیر قابل اعتماد نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه روباه پیر استعمار قابل اعتماد نیست، گفت: نمایندگان مجلس ارتباط با دولت انگلیس را رصد می‌کنند.

راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی آستارا هدیه ویژه به مردم این شهر مرزی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفر نعیمی‌رز با اشاره به دعوت رئیس گروه دوستی مجلس از «جک استراو» وزیر سابق انگلیس به تهران، اظهار کرد: نمایندگان و مسئولان دولتی باید در رابطه با انگلیس مراقب باشند.

safar naeimiوی افزود: جک‌ استراو درصدد استفاده ابزاری و حزبی از این سفر به نفع خود و حزبش مانند سفر گروه پارلمانی اروپا به ایران است.

نماینده مردم آستارا در مجلس افزود: مسئولان و نمایندگان مراقب باشند تا از طرف «استراو» اعمال غیرعرفی و غیرقانونی مانند هیئت پارلمانی اروپا رخ ندهد.

وی با بیان اینکه سیاست‌مداران در تاریخ گذشته و حال کارنامه‌ای دارند، تصریح کرد: دشمنی آنها با نظام و مردم ایران به اثبات رسیده است.

نعیمی‌رز وظیفه و مسئولیت مهمان خارجی از دعوت تا خروج را به‌عهده وزارت خارجه دانست و گفت: وزارت امور خارجه بسیار مراقب باشد.

وی با تأکید بر اینکه مهمان سیاسی خارجی حق سفر به شهرها و مکان‌های دیگر را ندارد، ادامه داد: این سفرها با اجازه مسئولان وزارت خارجه و مسئولیت‌ها تعریف شده باشد و هر دستگاهی وظیفه خود را انجام دهد.

عضو کمیسیون امنیت مجلس گفت: هیئت پارلمان انگلیس روز گذشته به ریاست جک استراو در رأس یک هیئت پارلمانی ۴ نفره وارد تهران شد.

وی هدف از سفر وزیر خارجه سابق انگلیس و هیئت همراه به ایران را یک اراده سیاسی برای عادی‌سازی روابط خواند و خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده که دولت و سیاست‌مداران انگلیس در گذشته و حال با نظام و مردم ایران دشمنی علنی داشته‌اند و هرگز در تاریخ به نفع کشور و مردم ایران گام مثبت بر نداشته‌اند.

نعیمی‌رز متذکر شد: دولت انگلیس تاریخ سیاهی دارد و زمانی اکثریت کشورهای جهان مستعمره انگلیس بوده و حتی آمریکا روزگاری مستعمره این کشور بود که با جنگ مردم آمریکا با انگلیس و دادن ده‌ها هزار کشته ایالات متحده آمریکا به استقلال رسید.

وی فتنه و ایجاد تفرقه و جنگ‌های امروز در جهان را از اقدام‌ها انگلیس ذکر کرد و یادآور شد: اجرای فکر و نقشه تاسیس و اشغال فلسطین پاره تن جهان اسلام توسط دولت انگلیس بود.

این نماینده، تاسیس دولت غیرمشروع صهیونیسم در سازمان ملل را توسط دولت استعمارگر انگلیس عنوان کرد و یادآور شد: جدا کردن بحرین و هرات و بلوچستان و دیگر بخش‌های کشور و شکست مشروطه و تاسیس حکومت پهلوی و کودتای ۲۸ مرداد توسط این دولت استعمارگر انجام گرفته است

وی خاطرنشان کرد: دولت انگلیس از بدو تاسیس نظام مقدس اسلامی حمایت از تجزیه طلب‌ها تا جنگ تحمیلی و توطئه و قضیه هسته‌ای با دولت و ملت ایران دشمن علنی داشته است و سیاستمداران انگلیس قابل اعتماد نیستند.

نعیمی‌رز متذکر شد: دولتمردان نباید به سیاستمداران انگلیس این روباه پیر استعمار بها دهند و اعتماد کنند و نمایندگان مجلس ارتباط با دولت انگلیس را رصد می‌کنند./فارس

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

 

Share