ندیمی:نقش وزارت اطلاعات در عزل و نصب‌های دستگاه اجرایی مشخص شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نقش وزارت اطلاعات در عزل و نصب های دستگاه های اجرایی باید مشخص شود.   ایرج ندیمی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۳۰ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در موافقت با الحاق یک تبصره به ماده ۵ قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نقش وزارت اطلاعات در عزل و نصب های دستگاه های اجرایی باید مشخص شود.

nadimi6  ایرج ندیمی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۳۰ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در موافقت با الحاق یک تبصره به ماده ۵ قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش که به همه دستگاه ها تسری داده شده، گفت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی و ادیان الهی برقراری عدالت است، که در این شرایط حق تبعیضی وجود نخواهد داشت.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ورودی و جذب تمامی شغل ها در ایران گزینشی است، اما نباید با وضع قانون به اشخاصی اجازه داده شود از آن به نفع خود بهره برداری و سوء استفاده کنند.

وی ادامه داد: قانون تنها عامل پیوند اجتماعی است و نباید طوری رفتار شود تا هر فردی از آن تفسیر خود را داشته باشد و در اجرا تفاوت های فا حشی را شاهد باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، ادامه داد: باید در قانونی که تصویب می شود نقش وزارت اطلاعات در استعلامات و انتصابات و تغییرات در دستگاه های اجرایی کشور مشخص شود و همه افراد را  در اجرای یک قانون مکلف کنیم./خانه ملت

 

Share