نامه تشکرآمیز مالک باشگاه ملوان به درودگر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان در نامه‌ای خطاب به صادق درودگر از زحمات مدیرعامل پیشین این باشگاه تقدیر و تشکر کرد و برای وی در ادامه راه آرزوی موفقیت کرد. متن این نامه را در زیر می‌خوانید: جناب آقای محمدصادق درودگر با سلام خداوند بلندمرتبه می‌فرماید: «من لم یشکر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان در نامه‌ای خطاب به صادق درودگر از زحمات مدیرعامل پیشین این باشگاه تقدیر و تشکر کرد و برای وی در ادامه راه آرزوی موفقیت کرد. متن این نامه را در زیر magjoubمی‌خوانید:

جناب آقای محمدصادق درودگر

با سلام

خداوند بلندمرتبه می‌فرماید: «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» به این معنا که: «هر کس در مقابل احسان و نیکی بندگان خداوند شکرگزاری نکند خدا را شکر نگفته است.»

برپایه این اصل بی‌ چون و چرا بر خود به عنوان مالک باشگاه ملوان بندرانزلی وظیفه می‌دانم از زحمات بی‌دریغ جنابعالی در دوران مسئولیت خطیر خود در این باشگاه تشکر و قدردانی کنم.

امروز که نزدیک به نیم قرن از عمر باشگاه محبوب ملوان می‌گذرد، کم نبودند افرادی که همچون شما نقشی بسزا در حیات پرافتخار تیم شهر انزلی داشته‌اند و بی‌شک نام‌شان از حافظه تاریخی مردم فهیم و قدردان مردم بندرانزلی پاک نخواهد شد که این خود بزرگترین توفیق است.

برای جنابعالی در ادامه مسیر زندگی آرزوی بهترین‌‌ها را دارم.

Share