با حضور در دفتر امام جمعه آستارا

مهندس جوان ژاپنی مسلمان شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آتشوشی ناکاته (رضا) پس از مسلمان شدن در نزد امام جمعه آستارا اظهار کرد: مدت ۶ سال بود از دین بودا خسته شده بودم و دیدم این دین پاسخگوی نیاز امروز نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  آتشوشی ناکاته (رضا)  پس از مسلمان شدن در نزد امام جمعه آستارا  اظهار کرد: متولد و ساکن شهر توکیو ژاپن هستم و شغل بنده مهندس رایانه و مجرد هستم.

reza-moslem-japanوی افزود: مدت ۶ سال بود از دین بودا خسته شده بودم و دیدم این دین پاسخگوی نیاز امروز نیست.

رضا با اشاره به مطالعه دین‌های مختلف گفت: درباره دین‌های مسیحی و یهودی تحقیق کردم اما قانع نشدم و مدتی است که شخصاً در زمینه دین اسلام تحقیق کردم.

وی ادامه داد: در تحقیقات ۶ ساله خود به این نتیجه رسیدم که دین اسلام کامل‌ترین دین‌ها است و داخل اسلام دیدم شیعه ۱۲ امامی ناجی به نام امام زمان (عج) دارد و برترین دین خدا است.

مهندس ژاپنی به آشنایی خود با ایران اشاره کرد و یادآور شد: مدت ۱۰ سال است با دوستم مقصود سپهری در ایران رفت و آمد دارم و او بنده را راهنمایی کرد به آستارا بیایم و مدتی تحقیق کنم.

وی اضافه کرد: دوستم به من گفت اگر با قلبت اسلام آوردی در آن صورت نزد امام جمعه آستارا می‌رویم و شهادتین را می‌گویی.

رضا گفت: به آستارا آمدم و بسیار تحقیق کردم و در مسلمان شدن ثابت‌قدم شدم و از دیروز تاب و تحمل نداشتم می‌خواستم هر چه سریع‌تر نزد آقای حافظ‌نیا بیایم و مسلمان شوم که امروز آمدم و قلباً مسلمان شدم.

در ابتدای مراسم مسلمان شدن رضا، توسط محمدرضا حافظ‌نیا قاری خردسال بین‌المللی آیاتی از قرآن کریم قرائت شد و بعد امام جمعه آستارا مقداری برای این مرد ژاپنی از اسلام و مسلمان شدن صحبت کرد و از او پرسید آیا تحقیق کردی، وقتی کسی اسلام می‌آورد باید تحقیق کند و با خلوص شود که جوان ژاپنی پاسخ داد به خوبی در این زمینه تحقیق کرده و آگاهانه اسلام را پذیرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم حافظ نیا نیز شهادتین را خواند و جوان ژاپنی در حضور یک روحانی و چند مرد مسلمان آنها را تکرار کرد و پس از مسلمان شدن نام خود را رضا گذاشت./فارس

Share