مهربان:شورای شهر با شهردار لاهیجان تعامل خوبی ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ابراهیم مهربان در نشستی با حضور خبرنگاران با اشاره به وظایف شورای شهر لاهیجان جهت شناسایی نقاط گردشگری این شهر، اظهار کرد: با وجود امام‌زادگان فراوان، در واقع عالم تشیع مدیون شهر لاهیجان و خاندان کیایی است. وی با بیان اینکه در چند سال گذشته در جذب توریسم موفق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ابراهیم مهربان در نشستی با حضور خبرنگاران با اشاره به وظایف شورای شهر لاهیجان جهت شناسایی نقاط گردشگری این شهر، اظهار کرد: با وجود امام‌زادگان فراوان، در واقع عالم تشیع مدیون شmehraban33هر لاهیجان و خاندان کیایی است.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته در جذب توریسم موفق عمل نکرده‌ایم گفت: کدگذاری مناطق گردشگری از برنامه‌های پیش روی شورای شهر لاهیجان است.

رئیس شورای شهر لاهیجان با اشاره به اینکه شورا این شهر با شهردار لاهیجان تعامل خوبی ندارد، افزود: این موضوع فرهنگ غلطی است که در حال جا افتادن است.

مهربان با بیان اینکه شهردار لاهیجان باید با اعضای شورای این شهر تعامل داشته باشد، گفت: اعضای شورای شهر لاهیجان نماینده ۹۰ هزار نفر هستند.

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در این نشست اظهار کرد: از مهر ماه امسال ۹۰ مورد کار عمرانی در حال انجام است که لوله‌گذاری برای دفع آبهای سطحی از مهمترین این برنامه‌ها است.

فرشید فقیه شجاعی افزود: به درخواست شهردار لاهیجان روکش آسفالت در چندین نقطه این شهر انجام گرفت که به علت شروع فصل سرما و بارندگی و نامساعد بودن شرایط جوی به ماه‌های آینده موکول شده است./تسنیم

Share