به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

ملوان موفق‌ترین تیم در بازی‌های خارج از خانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شاگردان دراگان اسکوچیچ در دور برگشت در بازی های خارج از انزلی ۱۰ امتیاز به دست آورده اند.  ملوان موفق‌ترین تیم نیم فصل دوم لیگ سیزدهم در بازی‌های خارج از خانه است. شاگردان دراگان اسکوچیچ خارج از انزلی با داماش (هفته ۱۷) استقلال صنعتی (هفته ۱۹)، ذوب‌آهن (هفته ۲۰) […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شاگردان دراگان اسکوچیچ در دور برگشت در بازی های خارج از انزلی ۱۰ امتیاز به دست آورده اند.

DSC_0165

 ملوان موفق‌ترین تیم نیم فصل دوم لیگ سیزدهم در بازی‌های خارج از خانه است.

شاگردان دراگان اسکوچیچ خارج از انزلی با داماش (هفته ۱۷) استقلال صنعتی (هفته ۱۹)، ذوب‌آهن (هفته ۲۰) و سایپا (هفته ۲۳) رو به‌رو شدند که حاصل تلاش‌شان کسب سه پیروزی سه بر صفر مقابل داماش، دو بر صفر برابر آبی های خوزستان و دو بر یک مقابل سایپای البرز بوده است.

انزلی‌چی‌ها در فولادشهر هم از ذوب‌آهن یک امتیاز گرفتند تا با اندوخته ۱۰ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن خارج از خانه بهترین تیم در بازی‌های خارج از خانه نیم فصل دوم لقب بگیرند.

از میان ۱۵ تیم لیگ برتر،‌استقلال صدرنشین، فولاد تیم دوم جدول، سپاهان و تراکتورسازی هم مثل ملوان در بازی‌های خارج از خانه – نیم فصل دوم – هنوز طعم تلخ شکست را نچشیده‌اند.

با این حال سه تیم اول هشت امتیاز از این بازی‌ها به دست آورده‌اند و تراکتور سازی پنج امتیاز را کسب کرده است.

منبع:ایسنا

Share