معرفی ظرفیت های گردشگری منطقه آزاد انزلی در همایش توسعه تورگردانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، ظرفیت ها و توانمندیهای گردشگری این منطقه در همایش تورگردانی کشور معرفی شد. مجتبی مهری نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی بابیان اینکه ظرفیتهای گردشگری مناطق آزاد درهمایش توسعه تورگردانی […]

Hamayeshe-Gardeshgari-600x307به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، ظرفیت ها و توانمندیهای گردشگری این منطقه در همایش تورگردانی کشور معرفی شد.

مجتبی مهری نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی بابیان اینکه ظرفیتهای گردشگری مناطق آزاد درهمایش توسعه تورگردانی کشورمعرفی شد اضافه نمود: این همایش ازسوی مرکز توسعه بازارگردشگری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و با همکاری فعالان گردشگری بخش خصوصی در هتل کادوسان رشت برگزار شد.

وی درخصوص اهداف برگزاری این همایش اظهارداشت: آشنایی جامعه تورگردانهای کشور با توانمندیهای متعدد مناطق آزاد هفت گانه، بررسی افزایش حضورگردشگران داخلی و خارجی در این مناطق و گسترش همکاریها به منظور توسعه گردشگری منطقه ای با کشورهای همسایه از جمله دلایل برگزاری این همایش مشترک می باشد.

معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی ازحضور نمایندگان گردشگری مناطق آزاد در این همایش خبر داد و افزود: دراین همایش نمایندگان مناطق آزاد ظرفیتها و جاذبه های گردشگری منطقه خود را معرفی نموده و همکاری بیشتر شرکتها و فعالین حوزه گردشگری و تورگردانی کشور را عامل موثری در توسعه گردشگری در این مناطق اعلام کردند.

مهری نژاد با بیان اینکه ظرفیت‌های منحصر به فرد گردشگری مناطق آزاد، بسترهای مناسبی برای توسعه صنعت توریسم می باشند گفت: برگزاری تورهای گردشگری در مناطق آزاد، می تواند تحقق ظرفیتهای متعدد قانونی و طبیعی گردشگری داخلی و خارجی در این مناطق را فراهم نماید.

گفتنی است شرکت کنندگان این همایش با برپایی تور گردشگری ویژه با پتانسیل های گردشگری منطقه آزاد انزلی آشنا شدند.

Share