معاون گیلانی وزارت راه از بودجه این وزارتخانه در سال ۹۳ خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا محفوظی با اشاره به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف راه‌وشهرسازی در کشور اظهار کرد: راه‌آهن قزوین ـ رشت ـ انزلی ـ آستارا از جمله پروژه‌های بزرگ است. وی از اتصال آزادراه آستارا ـ هشتپر به آزادراه بهشهر خبر داد و افزود: اجرای آزادراه خط کناره از برنامه‌های مهم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا محفوظی با اشاره به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف راه‌وشهرسازی در کشور اظهار کرد: راه‌آهن قزوین ـ رشت ـ انزلی ـ آستارا از جمله پروژه‌های بزرگ است.

mahfooziوی از اتصال آزادراه آستارا ـ هشتپر به آزادراه بهشهر خبر داد و افزود: اجرای آزادراه خط کناره از برنامه‌های مهم وزارت راه‌وشهرسازی در سال ۹۳ است.

محفوظی در ادامه با بیان اینکه تعهدات مسکن مهر از دولت نهم و دهم باقی مانده است، تصریح کرد: پرونده یک‌میلیون و ۱۵۰ هزار واحد مسکن مهر با استفاده از تسهیلات بانکی تا پایان سال ۹۳ در سراسر کشور بسته می‌شود.

معاون پارلمانی وزیر راه‌وشهرسازی به آزادسازی بعضی از مناطق چابکسر که در حریم اصلی شهر قرار گرفته، اشاره کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و تامین اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای موضوع مذکور و همچنین راه ارتباطی سیاهکلرود به جواهردشت در سال ۹۳ در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به پیگیری نماینده مردم رودسر و املش در جذب اعتبارات، بیان کرد: امیدواریم پروژه‌های شهرستان رودسر با شتاب بیشتری در سال ۹۳ اجرایی شود.

محفوظی در پایان از پیش‌بینی بودجه ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی وزارت راه‌وشهرسازی در لایحه بودجه سال ۹۳ خبر داد./فارس

Share