آیت‌الله قربانی در یادواره 128 شهید چابكسر

مذاکرات دولت کریمه در راستای نرمش قهرمانانه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه در گیلان به دیدار مجمع نمایندگان و استاندار گیلان با رئیس جمهور اشاره کرد و یادآور شد: مشکلات چای، برنج، زیتون، فندق و … استان با رئیس جمهور مطرح شد.

در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همه چیز را می‌توان از متون اسلام استخراج کرد

ghorbaniبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله زین‌العابدین قربانی بعد از ظهر امروز در یادواره ۱۲۸ شهید این بخش با تاکید بر اطاعت از ولی فقیه اظهار کرد: اطاعت از مقام معظم رهبری افتخار ملت ایران است.

وی ادامه داد: سر سفره شهدا نشسته‌ایم و نباید کاری کنیم شهیدان از ما ناراضی باشند.

قربانی برگزاری یادواره‌ها را نشان‌دهنده ارادت ملت ایران به شهدا دانست و بیان کرد: مردم ایران اهل کوفه نیستند تا علی زمان امام خامنه‌ای تنها بماند.

امام جمعه رشت مردم ایران را پیروان راستین مقام معظم رهبری خواند و تصریح کرد: آمریکا با تکیه بر نیروی نظامی نمی‌تواند در ملت ایران هراس ایجاد کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با تمام نیرو در برابر استکبار جهانی ایستاده است، یادآور شد: مذاکرات دولت کریمه در راستای نرمش قهرمانانه با اجازه مقام معظم رهبری انجام می‌شود.

قربانی رئیس جمهور را از انقلابیون اوایل انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: روحانی همچنان انقلابی باقی مانده و نباید دولت را تضعیف کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به دیدار مجمع نمایندگان و استاندار گیلان با رئیس جمهور اشاره کرد و یادآور شد: مشکلات چای، برنج، زیتون، فندق و … استان با رئیس جمهور مطرح شد.

وی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای چایکاران شمال کشور در سال ۹۳ خبر داد و اظهار کرد: مجوز ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای مشکل چای در سال ۹۳ در نظر گرفته شده است.

قربانی همچنین با اشاره به شفاعت و توسل به پیامبر (ص) و ائمه (ع)، تصریح کرد: تکفیری‌ها به بهانه شفاعت شیعیان در کشورهای مختلف را به شهادت می‌رسانند.

امام جمعه رشت بر حفظ حرمت پیامبر (ص) و امامان (ع) تاکید کرد و افزود: وظیفه داریم نسبت به پیامبر (ص) و ائمه (ع) ادای احترام کنیم.

وی با بیان اینکه پیامبر (ص) و ائمه (ع) به اذن خداوند شفاعت می‌کنند، یادآور شد: توسل به معنای تکیه کردن به شایستگان است.

حجت‌الاسلام محمود کشاورز قاسم‌آبادی امام جمعه چابکسر نیز در مراسم مذکور بر توجه به مشکلات باغداران مرکبات تاکید کرد و گفت: چابکسر نیازمند توجه ویژه مسئولان است./فارس

Share