با حکم سردار هامون محمدی

جهاندیده رییس سازمان بسیج رسانه گیلان شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، سازمان بسیج رسانه گیلان صبح امروزبا حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، مدیران رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها، پیشکسوتان حوزه رسانه گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سازمان بسیج رسانه گیلان صبح امروزبا حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، مدیران رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها، پیشکسوتان حوزه رسانه گیلان برگزار شد.

سازمان بسیج رسانه زیر مجموعه‌ای از سازمان بسیج مستضعفین است که  با هدف کمک به تحقق جامعه اسلامی، ظرفیت‌سازی در جامعه رسانه‌ای کشور، ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی بین اصحاب رسانه در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و کمک به تربیت و پرورش کادر تراز انقلاب اسلامی در جامعه رسانه‌ای کشور تشکیل شده است.

مأموریت این سازمان سیاست‌گذاری،‌ طرح‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر جذب، سازماندهی، حس انسجام و بکارگیری اصحاب رسانه و هماهنگی و هم‌افزایی فعالیت‌های انقلاب آنان در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

در مراسم افتتاحیه سازمان بسیج رسانه گیلان، روح‌الله جهاندیده  به عنوان رئیس این سازمان معرفی شد.

روح‌الله جهاندیده  در جلسه افتتاح رسمی بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج)،‌ اظهار کرد: آماده‌سازی جامعه برای امر فرج حضرت مهدی (عج) یکی از وظایف اصلی شیعیان است.

وی با بیان اینکه در فضای کنونی با بروز و رشد روزانه شگرد، تکنیک و تاکتیک‌های جدید رسانه‌ای روبرو هستیم، افزود: بسیج رسانه در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی فعالیت می‌کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه یکی از مح139210191649411061880793ورهای قدرت استکبار جبهه رسانه‌ای است که بر علیه اسلام تلاش می‌کند، تصریح کرد: لزوم تشکیل یک جبهه رسانه‌ای مستقل و انقلابی در راه مقابله امری ضروری بوده که این مهم تحقق یافته است.

جهاندیده با بیان اینکه یکی از انگیزه‌های بسیج رسانه کمک به ایجاد رسانه اسلامی در تراز انقلاب است، عنوان کرد: یکی از انگیزه‌های تشکیل بسیج رسصانه در دست گرفتن مباحث اغنایی مردم در مورد شبهات و خارج از مرزها دست گرفتن فضا برای مقابله با نفوذ اندیشه‌های انقلاب است.

وی تاکید کرد: کمک به تحقق جامعه اسلامی از طریق پیاده‌سازی اهداف انقلاب اسلامی، ظرفیت‌سازی در جامعه رسانه‌ای کشور برای جذب حداکثری و تحقق بسیج ده‌ها میلیونی، ایجاد انسجام جمعی بین اصحاب رسانه در راستای ارزش‌های انقلاب اسلامی،‌حمایت از مستضعفان و نهضت‌های آزادی بخش جهان اسلام و کمک به تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی در جامعه رسانه‌ای کشور از اهداف تشکیل سازمان بسیج رسانه می‌باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با تصریح بر اینکه فعالیت سازمان بسیج رسانه در سطح ملی از سال ۱۳۹۱ آغاز شد، خاطرنشان کرد: طرح تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه به امضای بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس رسیده است.

جهاندیده افزود: در قالب این طرح مشکلاتی که در راه همکاری ادارات دولتی با بسیج رسانه برداشته می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه در ۲۹ استان کشور راه‌اندازی شده است، تاکید کرد: شهیدان اسحاقی، ثابت‌قدم و اخوان از خبرنگاران شهید استان هستند و باید یاد آن‌ها گرامی داشته شود.

Share