مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت :

مجتمع آبرسانی روستایی اشترکان در گیلان احداث می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از احداث مجتمع اشترکان و تامین آب شرب ۱۳ روستای شهرستان انزلی از طریق این مجتمع در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ˈمحمدعلی فر امینیˈ روز جمعه گفت: مصوبه احداث این مجتمع به دنبال بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تاسیسات آبرسانی روستایی و شهری استان گیلان تصویب شد.

80987900-5409065وی با بیان اینکه مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر رفع کمی و کیفی آب شرب مردم این استان تاکید دارد، اظهار کرد: در این مصوبه مقرر شد تا در سال آینده اعتبار مناسب برای اجرای طرح احداث مجتمع اشترکان و تامین آب شرب ۱۳ روستای شهرستان انزلی اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: همچنین اجرای ۱۲ هزار متر خطوط انتقال اصلی آب شرب در روستاهای دستک، گیلده و امیرهنده شهرستان آستانه، رفع مشکل کیفی آب شرب روستاهای بخش کوچصفهان و شهر لولمان از توابع شهرستان رشت و تامین اعتبار اجرای طرح آبرسانی به خانوارهای باقیمانده روستای پیرکلاچای رشت نیز در دستور کار مدیران استان قرار گرفت.

ˈحمیدرضا جانبازˈ مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور روز گذشته (پنجشنبه) در سفر یک روزه به گیلان، از تاسیسات آبرسانی روستایی و شهری شهرستان های رشت، انزلی، رضوانشهر و آستانه اشرفیه دیدن کرد و در جریان مشکلات مربوط به تامین آب شرب این مناطق قرار گرفت.

هم اینک یک هزار و ۷۱۳ روستای استان گیلان از آب آشامیدنی بهداشتی برخوردار هستند/ایرنا

Share