معارفه ریس جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان +حواشی

قلب جدید حوزه سلامت گیلان با اشک ذوق استاد برزیگر تپیدن گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «انوش برزیگر» در مراسمی با حضور مسئولان به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی گیلان معرفی شد.«انوش برزیگر» سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان پاسخ ابراز احساسات جامعه پزشکی این استان را با جاری کردن حلقه‌های اشک از دیدگان خود داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی گیلان لحظاتی پیش در این شهر آغاز شد.

barzegar

برزیگر از طرف سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان منصوب شد.

برزیگر اکنون عضو شورای عالی و نایب رئیس شورای عالی پزشکی، عضو هیئت مدیره جامعه متخصصان داخلی ایران و عضو فرهنگستان علوم پزشکی ایران است.

وی همچنین رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی‌های گیلان، رئیس سازمان نظام پزشکی کلانشهر رشت، رئیس هیئت مدیره گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی استان، رئیس مرکز تحقیقاتی و پژوهشی و درمانی بیمارستان دکتر حشمت رشت است.

حسن بهبودی پیش از این رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بود که جای خود را به برزیگر داد.

انوش برزیگر سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرار گرفتن در پشت میکروفن برای سخنرانی از ابراز احساسات جامعه پزشکی گیلان که در مراسم معارفه وی حضور یافته بودند قدردانی کرد.

وی خطاب به حاضران اظهار کرد: این حلقه اشک که در چشم من ظاهر شده جریان عشق و مهر خدا است که به طرف شما جاری و ساری می‌شود.

برزیگر سخنان خود را به نام خدا و عشق خدا آغاز کرد و گفت: ای خدای من از اینکه جهان نیستی را به هستی آفریدی تو را سپاس می‌گویم.

وی ادامه داد: ما برای وصل کردن آمدیم نه برای فصل کردن آمدیم، که بار دیگر مورد ابراز احساسات و تشویق حاضران قرار گرفت.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان با عشق بی‌پایان از حضور تمام حاضران قدردانی کرد و افزود: دراتاق من به روی تمام مردم و همکاران باز است و ملاقات‌ها تنها به روزهای سه‌شنبه موکول نمی‌شود بلکه در تمام روزها ملاقات انجام می‌دهم.

وی تلاش خود برای رساندن جایگاه علوم پزشکی به مراحل بالاتر را هدف مهم خود ذکر کرد و گفت: هدف از برنامه‌های کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت بنده فراهم کردن زمینه سلامت جسمی افراد جامعه و آسایش روحی و روانی است.

برزیگر سخنان خود را با این کلمات پایان برد: ای خدا، عشق تو را، دوستی تو را و فضیلت و راه حقیقت و طریقت خود را به من ارزانی دار که تطهیر روح پیدا کنم و تا شقایق هست، به خاطر تو خدمتگزار مردم باشم.

Share