فرو رفتن نوک قیچی در دست خانم خیاط + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت, در یک حادثه نادر، خانم ۴۴ساله ای به دلیل فرو رفتن نوک قیچی در دستش و به دنبال آن متورم شدن و گیرکردن حلقه انگشتری در انگشتش به ایستگاه ۲ آتش نشانی مراجعه کرد و از […]

atas125 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت, در یک حادثه نادر، خانم ۴۴ساله ای به دلیل فرو رفتن نوک قیچی در دستش و به دنبال آن متورم شدن و گیرکردن حلقه انگشتری در انگشتش به ایستگاه ۲ آتش نشانی مراجعه کرد و از آتش نشانان کمک خواست.

محسن بژدول فرمانده ایستگاه ۲درباره این ماجرا گفت: حلقه انگشتری از جنس طلا در انگشت دست چپ خانم ۴۴ ساله­ای در اثر تورم ناشی از اصابت نوک قیچی گیرکرده و موجب متورم شدن انگشتش شده بود. این خانم که خیاط بود در ساعت ۱۰و۱۲ ظهر روز ۹ دی ۹۲به ایستگاه ۲ آتش نشانی مراجعه کرد و از آتش نشانان کمک خواست.

وی افزود: چون انگشت این خانم به دلیل فرو رفتن نوک قیچی و تنگ بودن انگشتر، متورم شده بود او درد شدیدی در ناحیه­ ی دست احساس می کرد، ما در ابتدا بلافاصله با استفاده از حلقه­ بر برقی اقدام به بریدن انگشتر کردیم و به سرعت توانستیم انگشتر طلا را طی مدت ۱۰ دقیقه از انگشت وی خارج کنیم .

بژدول ادامه داد : وی برای بیرون آوردن قیچی از دستش به مراکز درمانی اعزام شد.
125

Share