فرماندار لنگرود:برای ریشه کنی بیسوادی تسهیلات مالی اختصاص داده خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان لنگرود , کمال محمد بیگی فرماندارشهرستان لنگرود در هفته گرامیداشت نهضت سواد آموزی از ارائه کمک مالی درجهت ریشه کنی بیسوادی وجلوگیری از ورود آن به مناطق محروم خبرداد. به مناسبت هفته نهضت سواد آموزی توسط کارکنان اداره نهضت سوادآموزی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان لنگرود , کمال محمد بیگی فرماندارشهرستان لنگرود در هفته گرامیداشت نهضت سواد آموزی از ارائه کمک مالی درجهت ریشه کنی بیسوادی وجلوگیری از ورود آن به مناطق محروم خبرداد.

2121به مناسبت هفته نهضت سواد آموزی توسط کارکنان اداره نهضت سوادآموزی دیدارهایی با خانواده معظم شهدا ،فرماندار وامام جمعه شهرستان لنگرود صورت گرفت.
کمال محمد بیگی فرماندار لنگرود در دیدار کارکنان سوادآموزی این شهرستان اظهار داشت: جهت ریشه کنی بیسوادی و جلوگیری ازورود افرادبیسواد به جامعه تسهیلات مالی به مناطق محروم اختصاص داده خواهد شد .

وی در پایان هدایایی همراه با لوح سپاس به رئیس و کارشناسان نهضت سواد آموزی در ادارات آموزش لنگرود ،کومله و اطاقور اهداء نمود .

امام جمعه لنگرود نیز در دیدار با کارکنان سوادآموزی خاطرنشان ساخت:باید به افراد بیسواد ارزش علم را فهماند وبا آنان تعامل داشت تا به سوی سواد آموزی گام بر دارند .

حجه الاسلام مهدی صدیق همچنین از بکار گیری تمام امکانات جهت جلوگیری از ورود بیسوادی تاکید کرد.

جمشید بائوج لاهوتی مدیر آموزش وپرورش لنگرود نیزدر این دیدار تصریح کرد :ریشه کنی بی سوادی مستلزم همت وپشتیبانی همه افرادومسئولین می باشد در غیر این صورت پاکسازی بی سوادی به آسانی مقدور نخواهدشد ،زیرا ورودی آن ادامه خواهد داشت.

 

Share