فرماندار شفت:مصوبه ویژه جبران خسارت آتش سوزی امامزاده ابراهیم ابلاغ شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از حادثه آتش سوزی تاریخ ۶/ ۳/ ۹۲،بخشی از روستای امام زاده ابراهیم دچار خسارت گردید که همه مسئولین محترم شهرستانی و استانی تلاش و پیگیری نمودند تا جهت جبران خسارت ها و حمایت از آسیب دیدگان اقدامات لازم را بعمل آورند. فرماندار شهرستان شفت از پیگیری های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از حادثه آتش سوزی تاریخ ۶/ ۳/ ۹۲،بخشی از روستای امام زاده ابراهیم دچار خسارت گردید که همه مسئولین محترم شهرستانی و استانی تلاش و پیگیری نمودند تا جهت جبران خسارت ها و حمایت از آسیب دیدگان اقدامات لازم را بعمل آورند.

shaftفرماندار شهرستان شفت از پیگیری های استاندار محترم و معاونت محترم برنامه ریزی و نظارت و راهبردی رئیس جمهور و نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی که منجر به مصوبه ۶/ ۹/ ۹۲ هیئت وزیران جهت حمایت از آسب دیدگان ناشی از آتش سوزی روستای امام زاده ابراهیم شهرستان شفت در استان گیلان گردید قدر دانی کرد.

جواد شفیعی ثابت اظهار داشت: پس از حادثه آتش سوزی تاریخ ۶/ ۳/ ۹۲،بخشی از روستای امام زاده ابراهیم دچار خسارت گردید که همه مسئولین محترم شهرستانی و استانی تلاش و پیگیری نمودند تا جهت جبران خسارت ها و حمایت از آسیب دیدگان اقدامات لازم را بعمل آورند.

شفیعی ثابت افزود: آقای عاشوری نماینده محترم مردم فومن وشفت با پیگیری های مستمر در سطح استانی و ملی و بر اساس بازدید ها از این روستا و اهالی آن توانستند با مساعدت استاندار محترم و معاون محترم رئیس جمهوری آقای نوبخت مصوبه ای که شامل تسهیلات ویژه برای این روستا میباشد را از هیئت محترو وزیران در تاریخ ۶/ ۹/ ۹۲ یعنی ۶ ماه پس از حادثه اخذ نمایند.

فرماندار شفت در ادامه بیان داشت:به زودی استاندار محترم و مدیریت بحران استانداری مفاد دقیق این مصوبه را اعلام خواهند نمود تا انشالله دستگاه های اجرایی مربوطه از جمله بنیاد مسکن اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود:انتظار ما از شورای اسلامی و همچنین دهیار روستا با جلب مشارکت اهالی محترم روستا زمینه بهسازی و پیشرفت بیشتر این روستا را فراهم نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان شفت اشاره کرد:در حالیکه با حمایت سازمان نظام مهندسی و بنیاد مسکن نقشهای فنی و اصولی و نظارت بصورت کاملا رایگان مصوب شده است، اهالی محترم این روستا از این فرصت استفاده کرده و نسبت به اخذ پروانه های ساخت قانونی اقدام کنند چرا که در غیر این صورت حمایت از ساخت و ساز غیر اصولی و غیر قانونی انجام نخواهند شد.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان گفت:برای زیر ساخت های اساسی این روستا از محل اعتبارات ابلاغ به شهرستان را به این شرح مصوب کردیم که می توانید زمینه های ارتقای خوبی را در آینده این روستا باشد.

وی پروژه های پیش رو برای بازسازی امامزاده ابراهیم را بدین شرح اعلام کرد:

احداث پایگاه مقاومت بسیج امامزاده ابراهیم با اعتبار ۳۵۰ میلیون ریال

آسفالت ورودی و رمپ خروجی راه قدیم روستا-۷۰۰میلیون ریال بنام دستگاه اجرایی راه و شهرسازی

اجرای عملیات آبخیزداری کنترل سیل و رسوب در امامزاده ابراهیم با اعتبار ۱۵۵۰ میلیون ریال

اجرای طرح هادی روستایی امامزاده ابراهیم با اعتبار ۸۵ میلیون ریال

احداث پاسگاه انتظامی امامزاده ابراهیم با اعتبار ۲۵۰ میلیون ریال

احداث پایگاه بهداشتی درمانی امامزاده ابراهیم با اعتبار ۴۵۰ میلیون ریال

بازسازی حریق روستای امامزاده ابراهیم (بازسازی معابر، دیواره سازی، تاسیسات برق، آب و گاز و مخابرات و…) با اعتبار ۶۰۰۰ میلیون ریال

پرداخت بیش از۸۰۰میلیون تومان بلاعوض از طریق بیمه ها و بیناد مسکن و کمیته امداد و بهزیستی و هلال احمر و فرمانداری

 

Share