فرماندار سیاهکل خبرداد:پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بیمارستان سیاهکل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار سیاهکل گفت: ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان از سال ۱۳۸۷ آغاز شده هم اکنون از نظر ساختمانی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. حسنعلی حاجتی  بر لزوم تسریع در ساخت این پروژه  تاکید کرد و افزود:  برای ساخت این بیمارستان تاکنون سه میلیارد تومان هزینه شده است. وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار سیاهکل گفت: ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان از سال ۱۳۸۷ آغاز شده هم اکنون از نظر ساختمانی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

hajati-sia9حسنعلی حاجتی  بر لزوم تسریع در ساخت این پروژه  تاکید کرد و افزود:  برای ساخت این بیمارستان تاکنون سه میلیارد تومان هزینه شده است.

وی همچنین اظهارداشت: دو میلیارد و ۲۰۰  میلیون تومان فقط برای تکمیل این بیمارستان مورد نیاز است که با پیگیری های انجام گرفته یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان  برای این امر  اختصاص یافته است.

فرماندار سیاهکل  گفت: این میزان اعتبار برای محوطه سازی، احداث تصفیه خانه، برق، گاز ، آب ، تلفن  و سایر موارد هزینه خواهدشد.

وی در ادامه با بیان اینکه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان سیاهکل نیاز است، افزود: تکمیل ساخت این واحد درمانی از مطالبات به حق مردم شهرستان است.

حاجتی اظهارداشت: بدون شک سلامت و توسعه ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند و برخورداری از سلامت جسمی، روانی و اجتماعی از حقوق مسلم فردی و اجتماعی است و داشتن جسم و روح سالم یکی از زیر بناهای مهم توسعه همه جانبه هر جامعه ای را تشکیل می دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه اهمیت نقش انسان سالم در توسعه پایدار یک اصل علمی است، یادآورشد:  انسان سالم، انسانی است که از لحاظ جسم و روان سالم بوده و در یک محیط اجتماعی سالم زندگی کند./مهر

Share