پیام رهبر انقلاب به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا:

فرزندان ملّت ایران ثمرات ارزش‌مندی را تقدیم میهن و ملّت خود خواهند کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رهبر انقلاب در پیامی به چهل‌وهشتمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، تاکید کردند: جوانان و فرزندان ملّت ایران که در دانشگاه‌های گوناگون جهان به کسب دانش مشغولند، نهال‌هایی ارزشمندند که ریشه در خاک حاصل‌خیز کشور سرافراز خود دارند و همچون برادران و خواهران‌شان در دانشگاه‌های زنده و پر تحرک کشور، ثمرات ارزش‌مندی را تقدیم میهن و ملّت خود خواهند کرد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به چهل‌وهشتمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، پیامی صادر کردند.

1938789_142

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جوانان و فرزندان ملّت ایران که در دانشگاه‌های گوناگون جهان به کسب دانش مشغولند، نهال‌هایی ارزشمندند که ریشه در خاک حاصل‌خیز کشور سرافراز خود دارند و همچون برادران و خواهران‌شان در دانشگاه‌های زنده و پر تحرک کشور، ثمرات ارزش‌مندی را تقدیم میهن و ملّت خود خواهند کرد. انشاءالله.

این است آن اندیشه‌ای که ذهن دانشجوی ایرانی را در هر نقطه از جهان باید همواره مشغول دارد. کیفیت فراگیری و انتخاب دانشی که فرا می‌گیرید و روحیه و رفتاری که در این دوران تحصیلی، شخصیت شما را نمایان می‌سازد، یک‌سره باید از این اندیشه تابناک، سرچشمه بگیرد و راه شما را مشخص سازد.

در فرآیند پرهیجانِ تبدیل دانشجوی امروز به مدیر و انسان برجسته فردا، بیش از همه چیز، توکل به خدا و استمداد از لطف و رحمت او به کار شما خواهد آمد. این است آنچه استعدادهای شما را شکوفایی و گام شما را استواری و دل شما را آرامش می‌بخشد.

به امید آینده‌ درخشان شما و کشور، همه‌تان را به خدای بزرگ می‌سپارم و برای شما دعا می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای

Share