عربستان در چاه

عربستان در دامی افتاد که برای ایران گذاشته بود

رژیم سعودی در چاهی افتاد که دو سال پیش برای ایران کنده بود.داریوش سجادی با اشاره به رسوایی عملیات تروریستی چندی پیش عربستان در لبنان که پای رئیس استخبارات این رژیم را نیز به میان کشیده

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  از مهرماه سال ۱۳۹۰ که کاخ سفید در یک هماوائی و هماهنگی کامل با دولت ریاض پروژه مبتذل و ساده لوحانه «مهدی ارباب سیار» مبنی بر قصد ایران جهت ترور سفیر عربستان در واشنگتن توسط یک دلال خرده پای خرید و فروش خودرو را کلید زد تنها دو سال زمان لازم بود تا در یک تغییر فاز یکصد و هشتاد درجه ای اکنون ریاض در همان دامی بیفتد که پیشتر برای ایران کنده بود.

وی خاطر نشان می کند: بدون تردید افشای عاملیت ریاض در حمله تروریستی به سفارتخانه ایران در لبنان با محوریت «ماجد الماجد» فرمانده سعودی گروه «عبدالله عزام» و آشکار شدن نقش مافیایی شاهزاده بندر در تجهیز مالی این سازمان تکفیری وابسته به القاعده  و نهایتا «مرده شدن» قابل توقع و «بموقع»(!) وی در بیمارستان را مجموعا می توان با بیان  قائم مقام فراهانی تفهیم و مفهوم کرد که؛ روزگار است آنکه گه عزت دهد گه خوار دارد چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد!

همه شواهد موید آن است که کاخ های شنی عربستان در آستانه زوال و فروپاشی است.وی در عین حال زمزمه گاه به گاه سفر هاشمی به عربستان در شرایط تخاصم علنی و رفتارهای انتحاری رژیم سعودی را ناپختگی توصیف کرد.

گفته می شود  پسر بندربن سلطان جزو دستگیرشدگان عملیات تروریستی چندی پیش لبنان است.گفتنی است اتمام تلاش ایران برای ترور سفیر عربستان در آمریکا، یک دروغ شاخدار بود که حتی سر و صدا و اعتراض بسیاری از رسانه های آمریکایی را هم درآورد. اما دخالت عربستان در عملیات تروریستی لبنان و سوریه و عراق، یک واقعیت تلخ است که اسناد فراوانی از آن حکایت می کن/کیهان

Share