محمد حسین قربانی مطرح كرد

ضعف در مدیریت حوزه استانداری/تهدید رئیس سازمان چای

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر قربانی در جمع شوراها و دهیاران دهستان کیسم، با اشاره بر اینکه نجفی استاندار گیلان زحمت زیادی می کشد، اظهار کرد: در مدیریت حوزه استانداری ضعف وجود دارد و این موضوع را به استاندار نیز اعلام کرده ام.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمد حسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در جمع شوراها و دهیاران دهستان کیسم در روستای بازان، با اشاره بر اینکه نجفی استاندار گیلان زحمت زیادی می کشد، اظهار کرد: در مدیریت حوزه استانداری ضعف وجود دارد و این موضوع را به استاندار نیز اعلام کرده ام.

ghorbaniقربانی 2وی با اشاره بر اینکه چایکاران زحمتکش همچنان در انتظار دریافت مطالبات خود هستند گفت: باید تا ۲۲ بهمن امسال مطالبات چایکاران پرداخت شود، اگر رئیس سازمان چای این کار را انجام ندهد، علی رغم دوستی که با ایشان دارم باید از این پست خداحافظی بکند و برود.

این نماینده مجلس نهم با اشاره بر اینکه رودخانه سفیدرود از آستانه اشرفیه می گذرد تأکید کرد: تمامی راه های استان گیلان به وسیله برداشت شن از معادن این رودخانه ساخته شده است، اما آستانه اشرفیه و کیاشهر راه های ارتباطی مناسبی ندارند.

قربانی با تأکید بر اینکه پی گیر تمامی موارد ذکر شده هستم ادامه داد: در مدیریت آب منطقه ای استان گیلان ضعف و کم کاری زیادی وجود دارد و این برداشت ها نیز به دلیل ضعف مدیریت است، در همین رابطه به صورت مکتوب و شفاهی به وزیر نیرو تذکر داده ام و به صورت جدی پیگیر آن هستم./درسیاهکل

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share