شهردار رشت :

شهروندان نمونه رشتی انتخاب می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت از تشکیل کارگروه‌های مختلفی برای توسعه شهر خبرداد و گفت: کارگروه انتخاب شهروندان نمونه و ایده‌های نو برای توسعه شهر در شهرداری رشت تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدابراهیم خلیلی عصر امروز در جلسه با معاونین و مدیران سازمان‌های شهرداری این شهر، اظهار کرد: کسی که در شهرداری خدمت می‌کند باید کارها در عمل به درستی اجرا کند و معرفت قلب، اقرار به زبان و عمل به ارکان از مواردی است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

khalili1

وی توجه به مدیریت زمان، انتخاب پیمانکار زبده با رتبه مناسب، کیفیت اجرای پروژه را از نکات مهم در هدایت آ‌ب‌های سطحی شهر رشت بیان کرد و افزود: مدیران شهرداری باید به ایمیل‌ها و پیام‌های دریافتی از شهروندان پاسخ دهند.

شهردار رشت گفت: این کار باعث می‌شود که همشهریان در فضای مجازی، راحت‌تر مسائل و مشکلات شهرمان را بیان کنند و این مهم به توسعه و حل مشکلات شهر بسیار کمک می‌کند.

کارگروه انتخاب شهروند نمونه تشکیل شد

خلیلی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های مختلف در زمینه‌های مختلف برای توسعه شهر رشت ، تصریح کرد: کارگروه‌های مختلف در زمینه‌های انتخاب شهروند نمونه، ایده‌های نو برای توسعه شهر، ساماندهی تابلوهای محیطی و اصناف، نظرسنجی دوره‌ای و سایر موارد در شهرداری رشت تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از تکدی‌گری و دستفروشی در شهر تمهیداتی اندیشیده می‌شود و از تجاوز به حقوق مردم هم جلوگیری به عمل می‌آید.

ورودی رشت مناسب‌سازی می‌شود

شهردار رشت با تاکید بر زیباسازی ورودی و پارک‌های شهر، افزود: کاشت گل‌های فصلی و درختان متناسب از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام می‌پذیرد.

وی گفت: رسیدگی به وضعیت ورودی‌های شهر رشت باید در الویت قرار گیرد و به صورت پایلوت از ورودی جاده تهران، مناسب‌سازی انجام می‌شود.

خلیلی، برگزاری جلسات مختلف در زمینه تزئینات دهه فجر و اهمیت جلسات مختلف در این زمینه را بسیار مهم و ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: راهپیمایی دهه فجر اوج حضور و مشارکت مردم را به تصویر می‌کشد که در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در تمامی صحنه‌ها چون نگینی در انگشتر می‌درخشند و صلابت و اقتدار ایرانی را به تصویر می‌کشند./تسنیم

Share