شهردار رودسر:بازار ماهی فروشان رودسر راه اندازی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خداداد قنبرزاده با اشاره به راه‌اندازی بازار ماهی‌فروشان این شهر، اظهار داشت: بازار ماهی‌فروشان رودسر در هشت سال گذشته با صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان با ۹۲ واحد تجاری احداث شد. وی، مساحت بازار ماهی‌فروشان رودسر را دو هزار متر مربع عنوان کرد و افزود: عملیات راه‌اندازی […]

1ghanbarبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خداداد قنبرزاده با اشاره به راه‌اندازی بازار ماهی‌فروشان این شهر، اظهار داشت: بازار ماهی‌فروشان رودسر در هشت سال گذشته با صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان با ۹۲ واحد تجاری احداث شد.

وی، مساحت بازار ماهی‌فروشان رودسر را دو هزار متر مربع عنوان کرد و افزود: عملیات راه‌اندازی بازار ماهی مذکور با تمهیدات اندیشیده توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر رودسر آغاز می‌شود.

قنبرزاده، ساماندهی و تجمیع کارگاه‌های مزاحم و نیمه‌مزاحم را از دیگر اقدام‌های شهرداری رودسر دانست و بیان کرد: کارگاه‌های مزاحم و نیمه‌مزاحم ورودی و خروجی شهر رودسر به مکان دیگری منتقل می‌شوند.

شهردار رودسر، خواستار سرمایه‌گذاران به منظور توسعه این شهر شد و تصریح کرد: سرمایه‌گذاران از تسهیلات ویژه برخوردار می‌شوند.

وی، استفاده از ۷۰ درصد تسهیلات بانکی به صورت ویژه را از جمله برنامه‌ها به منظور جذب سرمایه‌گذاران عنوان کرد و افزود: سرمایه‌گذاران با ۳۰ درصد آورده می‌توانند از ۷۰ درصد تسهیلات دولت استفاده کنند.

قنبرزاده بر سرمایه‌گذاری رودسری‌های داخل و خارج از کشور در این شهر تأکید کرد و یادآور شد: از رودسری‌های مقیم داخل و خارج از کشور که به فعالیت‌های علمی، اقتصادی و آموزشی مشغول هستند دعوت می‌شود تا در توسعه و پیشرفت رودسر با شهرداری و شورای اسلامی این شهر مشارکت داشته باشند./فارس

Share