شایعه بالا گرفت؛ «معشوقه اولاند، باردار است»+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از شکه خبر , به گفته یکی از خبرنگاران شبکه خبری «M۶» فرانسه، «ژولی گیه»، ۴۱ ساله، بازیگر و معشوقه فرانسوا اولاند، رئیس‌ جمهور این کشور، چهار ماهه باردار است و خود را آماده می کند تا ماه ژوئن، فرزندش را در آغوش بگیرد! دیده شده […]

466به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از شکه خبر , به گفته یکی از خبرنگاران شبکه خبری «M۶» فرانسه، «ژولی گیه»، ۴۱ ساله، بازیگر و معشوقه فرانسوا اولاند، رئیس‌ جمهور این کشور، چهار ماهه باردار است و خود را آماده می کند تا ماه ژوئن، فرزندش را در آغوش بگیرد!

دیده شده اولاند ۵۹ ساله، با موتورسیکلتش از آپارتمان خانم گیه خارج شده است. این آپارتمان در ۵۰ متری کاخ الیزه قرار دارد، جایی که اولاند با «والری تریروایلر»، بانوی اول فرانسه و شریک زندگی‌ اش، زندگی می‌کند.

از دیشب سه شنبه، ۱۴ ژانویه ۲۰۱۴، ۲۴ دی ۱۳۹۲، در پی انتشار پیام‌ هایی از وبلاگ‌ نویس فرانسوی موسوم به “Le Reel” در اینترنت، هیچ تاییدیه یا انکار رسمی در این زمینه منتشر نشده است.

در نخستین واکنش به انتشار این خبر در رسانه ها، «لوئیز منش»، نماینده سابق حزب محافظه‌ کار انگلیس در مجلس فرانسه، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی نوشت: وبلاگ‌ نویس فرانسوی می‌ گوید، ژولی گیه، چهار ماهه باردار است. از قرار معلوم، والری تریروایلر، دیگر بانوی اول فرانسه نیست.

گفته می شود، یکی از سخنگویان شبکه خبری «M6» درباره این شایعه ها ابراز بی‌ خبری کرده است. سخنگوی کاخ الیزه نیز در این باره گفت، درباره چنین موضوعاتی، اظهار نظر نمی‌ کند.اولاند فرانسه

والری تریروایلر، ۴۸ ساله از زمان افشا شدن روابط عاشقانه شریک زندگی‌ اش، دچار شوک شدید شده و در بیمارستان بستری است.

اما اولاند، در نشست خبری دیروز خود، به والری تریروایلر، هیچ اشاره‌ای نکرد و از گفتن اینکه وی هنوز بانوی نخست است یا خیر، خودداری کرد. وی فقط اذعان کرد، در برهه سختی از زندگی خصوصی‌ اش به سر می‌ برد.

اولاند، می خواهد از مجله «Closer» به علت انتشار مطالبی درباره مسائل خصوصی زندگی اش شکایت کند.

والری

Share