مدیر رسانه‌ای سپیدرود رشت خبر داد

سپیدرود درآستانه سقوط به لیگ دسته سوم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هامان حامدی‌ راد مدیر رسانه‌ای سپیدرود رشت اظهار کرد: تا این لحظه که با شما صحبت می کنم ما تصمیم گرفته‌ایم که باشگاه سپیدرود به تبریز اعزام نشود. وی در رابطه با دلیل این اقدام، افزود: با جیب خالی نمی‌شود باشگاه‌داری کرد و وقتی پولی در کار نیست چگونه ما سپیدرود را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هامان حامدی‌ راد مدیر رسانه‌ای سپیدرود رشت اظهار کرد: تا این لحظه که با شما صحبت می کنم ما تصمیم گرفته‌ایم که باشگاه سپیدرود به تبریز اعزام نشود.

سپیدرود

وی در رابطه با دلیل این اقدام، افزود: با جیب خالی نمی‌شود باشگاه‌داری کرد و وقتی پولی در کار نیست چگونه ما سپیدرود را به تبریز اعزام کنیم؟

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت تصریح کرد: من برای شرکت در جلسه‌ای که به همین منظور تشکیل شده می‌روم و تاکنون تصمیم مدیریت این است که به دلیل عدم توانایی مالی، تیم سپیدرود به تبریز اعزام نشود.

حامدی‌راد تاکید کرد: ما باید بدانیم که شأن و جایگاه سپیدرود بسیار بالاتر از این حرف‌هاست و نباید با این تیم ریشه‌دار این‌گونه رفتار کرد.

گفتنی است، تیم سپیدرود باید در روز جمعه در تبریز برابر استقلال شهرداری این تیم در چهارچوب هفته سیزدهم لیگ دسته دوم آزادگان قرار بگیرد و چون پیش‌تر در برابر اتکای گلستان هم به میدان نرفته بود در صورت عدم اعزام به تبریز، طبق ماده ۳-۱۰ اساسنامه لیگ آزادگان سقوط این تیم به لیگ دسته سوم و کسر ۳ تا ۹ امتیاز از این تیم در ابتدای لیگ سال آینده دسته سوم قطعی است.

منبع:تسنیم

Share