سبک زندگی متفاوت همسران سیاستمداران جهان+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از خبرآنلاین, سبک زندگی همسران برخی سیاستمداران جهان متفاوت از چیزی است که غالباً خبرنگاران کنجکاو آن را انتظار دارند. بحران در رابطۀ زناشویی رییس‌جمهور فرانسه، بار دیگر نگاهها را به زندگی خصوصی سیاستمداران برده است. جواشیم سور جواشیو سور، همسر ساکت و آرام آنگلا مرکل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از خبرآنلاین, سبک زندگی همسران برخی سیاستمداران جهان متفاوت از چیزی است که غالباً خبرنگاران کنجکاو آن را انتظار دارند. بحران در رابطۀ زناشویی رییس‌جمهور فرانسه، بار دیگر نگاهها را به زندگی خصوصی سیاستمداران برده است.

جواشیم سور

جواشیو سور، همسر ساکت و آرام آنگلا مرکل در فستیوال موزیک بایروث. مطبوعات آلمانی به دلیل مرموز بودن وی، به سور لقب “فانتوم اپرا” را داده اند. جواشیم سور، استاد دانشگاه هامبولت برلین است و فیزیک و شیمی تدریس می کند و به ندرت در ملاقاتهای رسمی در کنار مرکل ظاهر می شود.
14-1-17-1035471

ورونیکا

ورونیکا، همسر سیلویو برلوسکنی، بانوی اول(First Lady) متفاوت ایتالیا بود. او زمانی که برلوسکنی در قدرت بود، تقاضای طلاق کرد و به ندرت در ملاقاتهای رسمی در کنار همسرش دیده شد.
14-1-17-103662

والری تری‌یر ویلر

والری تری‌یر ویلر، شریک(غیررسمی) فرانسه اولاند، رییس جمهور فرانسه است. ازدواجی میان طرفین صورت نگرفته اما والری نقش بانوی اول فرانسه را تاکنون ایفا کرده است. او تمایل دارد (با اظهارنظرهای رک و صریح‌اش) در کنار حفظ استقلال شخصی و حرفه اش این نقش را به خوبی ایفا کند. والری روزنامه نگار نیز هست. او طی هفتۀ گذشته متأثر از افشا شدن رابطه فرانسوا با ژولی گیه، بازیگر فرانسوی در بیمارستان به سر می برد.
14-1-17-1038255

کارلا برونی

کارلا برونی در کنار نیکلا سارکوزی، رییس جمهور پیشین فرانسه. این اولین بار در الیزه بود که یک رییس جمهور در طول اقامتش در الیزه طلاق می گیرد و مجدداً ازدواج می گیرد. کارلا هم تلاش کرد در مدت اقامتش در الیزه نقش بانوی اول را به خوبی ایفا کند؛ از این رو برای مدتی حرفۀ خوانندگی را کنار گذاشت.
14-1-17-1038414

سامانتا کامرون

سامانتا همسر دیوید کامرون است. به او لقب “سام کم” داده اند. او در ملاقاتهای رسمی پذیرای میهمانان است و گفته می شود هیچگاه فعالیت های حرفه ای خود را برای این نقش رها نکرده است. او تاجر و مشاور یکی از گروههای اقتصادی در انگلستان است.
14-1-17-103913

میشل اوباما

گفته می شود میشل اوباما تنها بانوی اولی است که تقریباً همیشه در کنار اوباما حضور دارد؛ او در کنار همۀ فعالیت های آموزشی به خوبی می داند که چگونه نقش بانوی اول کشور را در ملاقاتهای رسمی ایفا کند.
14-1-17-1039166

Share