سارق فرش‌های بقعه متبرکه لاهیجان دستگیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری و زندانی شدن سارق فرش‌های بقعه متبرکه این شهرستان خبر داد. وی با بیان اینکه مشارکت مردم در برقراری امنیت جامعه بسیار تاثیرگذار است، اظهار کرد: در راستای گزارش‌های مردمی از سرقت یک بقعه متبرکه، مغازه و سیم برق آگاه شدیم. وی پیگیری موضوع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری و زندانی شدن سارق فرش‌های بقعه متبرکه این شهرستان خبر داد.

سارق_PhotoAوی با بیان اینکه مشارکت مردم در برقراری امنیت جامعه بسیار تاثیرگذار است، اظهار کرد: در راستای گزارش‌های مردمی از سرقت یک بقعه متبرکه، مغازه و سیم برق آگاه شدیم.

وی پیگیری موضوع سرقت و دستگیری سارق را در برنامه پلیس لاهیجان ذکر کرد و گفت: با انجام کارهای تحقیقاتی و پلیسی مخفیگاه سارق شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان کشف وسایل مسروقه متعلق به بقعه متبرکه شامل جاروبرقی، ۱۴ تخته فرش، رو فرشی و پشتی و مبلغ ۲ میلیون ریال به همراه وسایل را نتیجه بازرسی از مخفیگاه متهم عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: مشارکت مردم با پلیس سارقان و افراد خلافکار را در انجام کار خود ناکام می‌گذارد.

قاسمی برقراری نظم و امنیت جامعه و ایجاد فضای ناامن برای هنجارشکنان را حاصل مشارکت مردم با پلیس دانست.

وی از مردم لاهیجان خواست در صورت مشاهده هر گونه ناهنجاری در زمینه‌های مختلف پلیس را از طریق ۱۱۰ آگاه کنند تا برخورد لازم صورت گیرد./فارس

Share